رونمایی سحر قریشی از تن و بدن عجیبش بعد از طلاق از تتلو!/ عکس

سحر قریشی که از تتلو چند روزیه جدا شده حالا بعد از کات تصویری از خود منتشر کرد که کلی نکته داشت و نشون داد سحر خانوم به روال خودش برگشته!

 رونمایی سحر قریشی از تن و بدن عجیبش بعد از طلاق از تتلو!/ عکس

به گزارش منیبان، خب قبل از عید که تتلو گفت میخواد زن بگیره اول همه به شوخی گرفتن اما بعدش که از خانوم خانوماش رونمایی کرد قشنگ تا یه مدت همه تو بُهت و تعجب بودن که چرااا تتلو و سحر قریشی؟ همه میگفتن آخه بابا چرا سحر قریشی باید خودشو تو همچین چاهی بندازه چرا که تتلو ازش هررر کاری برمیاد اما سحر چی؟ که خب بعد دیدیم بعلللله، همه چی راسته و واقعا خانوم بازیگر رفته چفت تتل خان.

سخر

تتلو و سحر به گفته خودشون شدن زوج و خب اوایلش تتلو حسابی مودب و غیرتیییی و خانواده دوست شده بود اما به مرور اون روشو نشون داد و مشخص شد که عشق هم نمیتونه یه آدم رو عوض کنه که البته مطمئن نیستیم رابطه این دو چهره عشق بوده باشه! حالا از این ها که بگذریم تتلو یه چند باری اومد و سحرو زد ترکوند و همه چی بارش کرد. سحر قریشی هم در این مدت سکوووت مطلق بود جوری که از دیوار صدا درمیومد از سحر خانوم نوچ!

حالا چند روزی میشه که دختری جدید به نام مسیحا تو دست و بال تتل خان دیده میشه و مشخصه وارد رابطه شدن و سحر قریشی هم پَررر! این بازیگر زن چند روزی میشه که رفته امارات و حالا تازه اونجا صداش دراومده و کمی تا قسمتی با فالووراش حرف میزنه و تازه شده همون سحر شیطون قبل! اما خانوم خانوما به تازگی تصویری از خود منتشر کردند که میشه گفت اولین عکس بعد از جدایی از تتلو هستش. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید تا ادامه داستان.


ت ت
کدخبر: 104966 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها