عکسهای لو رفته از آلبوم خانوادگی شقایق فراهانی/ سینمای ایران در بُهت+عکس

شقایق فراهانی، بازیگر نقش مهربانو در سریال گیلدخت، جزو بازیگرانی است که تصاویری از اعضای خانواده اش در صفحه رسمی خود منتشر میکند.

عکسهای لو رفته از آلبوم خانوادگی شقایق فراهانی/ سینمای ایران در بُهت+عکس

به گزارش مُنیبان؛ شقایق فراهانی که به تازگی در نقش مهربان بانو سریال گیلدخت درخشیده است، جزو چهره های شناخته شده ای می باشد که در خانواده هنری به دنیا آمده، پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهمیه رحیم نیا هر دو بازیگرند. بازیگر سریال کلاه پهلوی در صفحه رسمی خود عکس های قدیمی از خانواده و پسرش منتشر نموده است.

پسر شقایق فراهانی

فرزند شقایق فراهانی

سام حسامی

بچگی سام حسامی

مختصر بیوگرافی شقایق فراهانی، بازیگر نقش مهربانو سریال گیلدخت

شقایق فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 2 مرداد 1351 می باشد. او فرزند اول بهزاد فراهانی و فهمیه رحیم نیا است. شقایق فراهانی در 20 سالگی مادر شده و تنها یک فرزند به نام سام حسامی دارد که متولد سال 1371 در تهران است و در چندین فیلم ایفای نقش نموده است. سام حسامی و مادرش در فیلم 52 هرتز همبازی بوده اند و شقایق در این فیلم نقش مادر سام را بازی کرده است.

شقایق فراهانی و پسرش

شقایق فراهانی و پسرش سام حسامی/ عکس از مرضیه امیری

بازیگر نقش مهربان بانو در سریال گیلدخت به دلیل متولد شدن در خانواده هنری از همان کودکی در تئاتر بازی کرد و بعد از گذراندن کلاس های بازیگری زیر نظر پدرش و کریم زرگر در سال 1375 در فیلم «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد سپس سال 1378 با سریال «داستان یک شهر» اصغر فرهادی وارد قاب تلویزیون شد.

فیلم های شقایق فراهانی

شقایق فراهانی در آثاری چون گیلدخت، هم سایه، خانه پدری، کلاه پهلوی، پروانه، چتری برای دو نفر، داستان یک شهر، لیلا، مادرانه، انقلاب زیبا، گناهکاران، عروس خیابان فرشته، نیمه شب اتفاق افتاد، سیندرلا و... ایفای نقش نموده است.

بازیگران سریال گیلدخت

فریبا متخصص، محمود پاک نیت و شقایق فراهانی در سریال گیلدخت/ عکس از محمد حسن هندی و بهار عسگری

 


ت ت
کدخبر: 121682 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها