ملیکا شریفی نیا با استایل جنجالی لب دریا!/ عکس

ملیکا شریفی نیا از بازیگرای کم حاشیه و بانمک تلوزیونه که تصاویر بسیااار زیادی از خود منتشر میکنه و اینبار عکس خانوم لب دریا سوژه شد.

 ملیکا شریفی نیا با استایل جنجالی لب دریا!/ عکس

به گزارش منیبان، تو سینما خیلی از بازیگران هستند که به واسطه پدر و یا مادرشون که دستی در این زمین بر آتش دارند وارد بازیگری شدن. برخی هم هستند که اصلا خانوادگی تو این کارن و سینما و تلویزیون و دست گرفتن و یه جورایی اختصاصیش کردن، همانند خانواده های شریفی نیا و یا سهیلی ها! حالا ما میخوایم برسیم به خونواده شریفی نیا که دختر کوچیکشون ملیکا شریفی نیا باشه. ملیکا شریفی نیا که سالهاست هنرپیشگی رو دنبال میکنه و از هنرمندان مشهوره، چندان در سینما دیده نشده و بیشتر تلویزیون کار کرده.

bazigaran.zan.ir_1663496849_1

جالبه بدونید حتی خواهرش مهراوه شریفی نیا هم بیشتر کاراش تو جعبه جادویی بوده و کمتر بر روی پرده نقره ای و یا شبکه خانگی دیده شده و این در حالیه که بابا جانشون کاملا برعکسه! و این نشون میده ملیکا و مهراوه با وجود اینکه هردو مشهور و کار درستن و پدری آچارفرانسه هم دارند اما راهشون رو خودشون میرن نه همانند خانواده سهیلی که فقط و فقط سینمان!

خب برسیم به ملیکا شریفی نیا که حاشیه بسیار کمی داره و تصاویر بسیاری هم از خود منتشر کرده اما به تازگی تصویری از وی منتشر شده که تریپ لب دریایی داره.

ملیکا شریفی نیا اینطور که مشخصه از سبک و رنگ لباساش تا آرایش هایی که داره، رنگ قرمز رو به شدددت دوست داره و خیلیم ازش استفاده می کنه.

خب به هر کسی چه رنگ پوست و چه چهره یه رنگی میاد و اینطور که مشخصه خانوم بازیگر هم از طرفداران قرمز هستند و اینجوری بیشتر احساس خوشگلی دارند.


ت ت
کدخبر: 110494 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها