استایل های فوق منشوری نیوشا ضیغمی بعد از طلاق!/ تصاویر

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور کشورمان که به تازگی خبر جدا شدنش جنجالی شده تصاویری با لباسهای رنگی منتشر کرده که مود توجه کاربران قرار گرفته است.

استایل های فوق منشوری نیوشا ضیغمی بعد از طلاق!/ تصاویر

به گزارش منیبان، نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب و پرحاشیه که جدیدا حسابی داره با عکسای رنگ و وارنگش اینستا رو بمبارون میکنه، این بار با یه فیس کوبی جدید ظاهر شد!

نیوشا ضیغمی از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با استایلای عجیب و غریبش داره حسابی اینستا رو زیر و رو میکنه. نیوشا ضیغمی برخلاف بسیاری از بازیگران با وجود اینکه مدت زیادی ازش هیچ خبری نبود، اما تو پیج شخصیش بدجوری واسه خودش برو بیا داره و طرفدارای پر و پا قرصش همیشه همراهشن. حتی این اواخر هم که تو سریال "بی نشان" به نقش آفرینی پرداخته بود، کلی از هواخواهان نیوشا ضیغمی واسش سر و دست میشکوندن که بالاخره پس از تایم زیادی به تلویزیون تشریف آوردن البته با یه فیس خیلی خاص که انواع و اقسام عمل ها داشت ازش شُره میکرد!

oo

نیوشا خانوم بعد از اینکه برای اولین بار تو فیلم اخراجی ها تونست به شهرت باورنکردنی برسه، یهو زد تو کار عمل و پروتزای جورواجور که از خانوم یه ماکت ساخته در حد تیم ملی. این بازیگر که تو اولین فیلمش با یه ظاهر نچرال ولی نه چندان دلنشین ظاهر شده بود، فیسی برای خودش ساخت که مجبور بود همش نقش های منفی برای خودش انتخاب کنه. خانوم خانوما در همین اواخر به سراغ یه عمل جدید رفت که او رو کلا با زمان قدیمش زمین تا آسمون متفاوت کرد و تو سریال جدیدش هم تنها چیزی که خیلی به چشم میومد، ابروهای کت و کلفت نیوشا خانوم بود که از کادر زده بود بیرون!

q


ت ت
کدخبر: 112434 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها