حرکات زننده همسر سپهر حیدری با آهنگ خارجی جلوی دوربین!/ فیلم

همسر سپهر حیدری که تو اینستا فعالیت آزادانه و زیادی داره حالا ویدیویی از خود منتشر کرد که چندان به مذاق کاربران در شرایط کننونی خوش نیومد.

حرکات زننده همسر سپهر حیدری با آهنگ خارجی جلوی دوربین!/ فیلم

​به گزارش منیبان، خب دیگه اینستاگرام هم فیلتر شده در حال حاضر و به احتمال زیاد بازدید صفحات بزرگ هم به شدت پایین اومده! اما در این بین تنها بلاگرا و سلبریتی ها نبودن که پیجای بزرگ داشتن بلکه چهره هایی همانند آرام جوینده همسر سپهر حیدری نیز هستند که با انتشار تصاویر جذاب از خود و یا بچهاش در کنار شوهری مشهور همچون سپهر حیدری تونست خیلی زیاد شناخته بشه و نیم میلیون فالوور جذب کنه. همسر سپهر حیدری از فعالیت سرویس اینستاگرام می بادش که مدتی پیج خود را پرایوت کرده بود تا کاربر مجبور شه برای دیدنش فالوش کنه و بعد هم موندگار شه اما حالا صفحش رو باز کرده و به این تعداد بالا در عرض مدتی کوتاه رسید!

آرام خانوم اما تو این چند روزه فعالیتش کمتر شده بود تا اینکه با ویدیویی طوفانی وارد شد! خانوم خانوما که در اینستاگرام چند آنلاین شاپ به راه انداخته و فروش اینترنتی از دبی به ایران داره، برای جذب فالوور از روشی که این روزا خیلی ترند شده استفاده میکنه. حالا چی؟ در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که از روش انتشار عکس و ویدیوهای جذاب با فیسی عروسکی و قمیش های عجیب!


ت ت
کدخبر: 113713 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها