امیر تتلو بعد از طلاق سحر با این دختر ازدواج کرد/ تصاویر

امیر تتلو گویا اینبار علوه بر اینکه زن گرفته و نامزد کرده دو تا دختر رو هم به فرزند خوندگی قبل کرده و یه جورایی بابا شده!

امیر تتلو بعد از طلاق سحر با این دختر ازدواج کرد/ تصاویر

به گزارش منیبان، امیر تتلو بعد از اینکه مدت طولانی ازش خبری نبود و گمان می رفت که بعد از کات و جدایی از سحر قریشی افسرده شده اما حالا دوباره با چند تا سورپرایز خفن برگشت و همون طور که انتظار میرفت امیر خان تتلو دست از حاشیه سازی برنمی داره و حالا این بار به شکل تازه و شاید کمی غیرمنتظره تو فضای مجازی جنجال بپا کرده است.

تتلو

امیر تتلو همیشه کلی خانوم دور و برش هستند و حالا یا تو بندش هستن و براش می نوازند یا اینکه جزو گروهی هستن که کارای امیر رو رتق و فتق می کنند. یه حالت سومی هم وجود داره که میشه کسایی مثل سحر قریشی که نامزد تتلو بودن. حالا اما دوتا دختر وارد حریم تتلو شن اونم با یه نقش تازه! این دو دختر که اسمشون هم نگین و مهسا هست رو امیر به فرزندی قبول کرده!

تتلو علاوه بر اینکه دوتا دختر رو به فرزند خوندگی قبول کرده حالا رفته برای اونا مامان هم آورده! خورشید خانوم نامزد جدید امیر تتلوعه که البته تتل خان هنوز هیچ عکسی از ایشون منتشر نکرده اما تو پیج یوتویوبش یه سری توضیحات داده در مورد ایشون: خورشید خانوم مربی ورزش و بدنسازی هستن و وقتایی که سر کار و تمرین هستم ایشون با بچه ها تمرین ی کنند و کار طراحی انجام میدن و ساز یاد می گیرن اینجوری هم من خیالم راحته و هم خورشید خانوم تنها نیست و هم دخترام ساخته می شن!


ت ت
کدخبر: 115687 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها