نگار جواهریان با این شمایل آفتابی شد!/ تصاویر

نگار جواهریان بازیگر و همسر رامبد جوان که این روز داره با فیلمای خفنش میترکونه، جدیدا زده تو کار استایلای تکراری و حسابی فاز به فاز شده!

نگار جواهریان با این شمایل آفتابی شد!/ تصاویر

به گزارش منیبان،  نگار جواهریان بازیگر خوش چهره و خاتون سینما و تلویزیونه که اخیرا شده یه سلبریتی تموم عیار و دیگه تو هر اثری که بازی میکنه، قطعا همه میدونن اون اثر بی نظیره. از اونجایی که نگار جواهریان در بازیگری همواره پیشتاز بوده و تونسته رقبای بسیارش رو در این زمینه کنار بزنه، دل آقای رامبد جوان رو هم چند سالی میشه که برده و رابطه بسیار خوب میون اونا فوق العاده طرفدار داره. نگار جواهریان این اواخر در در سریال خاتون به خوبی تونست نقشی بی نظیر رمانتیک و البته انقلابی رو بازی کنه که باعث شد بار دیگه نام این بازیگر فوق دوست داشتنی سر زبونا بیفته.

e

این روزا بسیاری از سلبریتیا با استفاده از طراحان حرفه ای در حوزه مد سعی دارن یک سبک استایل خاص برای خودشون بسازن و اینطوری به عنوان الگوی تعداد زیادی از مردم قرار میگیرن. با این وجود برخی از بازیگرا هم هستن که میخوان از همون ظاهر و شال و مانتویی که برای پوشش کلیشون استفاده میکنن، کمک بگیرن و با این کار بعضی اوقات سوژه رسانه ها میشن.

hh

به عنوان مثال نگار جواهریان که بعضی از کارشناسان مد معتقدن سبک خاصی از پوشش رو دنبال میکنه، اما گاها دیده شده که با یه مدل شال خاص مدام تو چشمه. این در حالی است که نگار خانوم عادت نداره مدام تو مراسم های مختلف شرکت کنه و با این وجود برای تیپ زدناش وقت خاصی نمیذاره. مثلا مدتی پیش با یکی از طرفدارانش عکس انداخته بود که با ظاهری نه چندان شیک و پیک به نظر میومد و بعدش عکسی خیلی خفن ازش منتشر شد که توی اون هم دوباره همون شال رو پوشیده بود.

نگار


ت ت
کدخبر: 117334 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها