عکس منشوری الهام پاوه نژاد با مجری فراری شبکه من و تو جنجال ساز شد!

الهام پاوه نژاد از بازیگرای مشهور و در عین حال پر حاشیه سینما می باشد که استایل های اوپس دار زیادی میزنه و اینبار با برق لبش همرو متعجب کرد.

عکس منشوری الهام پاوه نژاد با مجری فراری شبکه من و تو جنجال ساز شد!

​به گزارش منیبان، الهام پاوه نژاد از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیون می باشد که البته مدتیه کم کار شده و بیشتر در  صفحه اینستاگرامش دیده میشه. الهام پاوه نژاد مِن جمله هنرمندانی می باشد که در شغل خودش تونسته خوب پیش بره و یهو کلی مشهور شد. خانوم خانوما گرچه به فیسش نمیاد که بانمک باشه اما از دسته بانوانی هستش که تو حوزه طنز موفق بوده و در کارنامه کاری خود نیز چند سریال این چنینی داره. البته که الهام پاوه نژاد از شخصیت های دو بُعدی است که سیس اجتماعیش نیز برای کاراکترای جدی جذاب به نظر میاد و میتونه نقش رو خوب به تصویر بکشه، نه مصنوعی!

خب میدونیم که هنرمندان زیادی همچون خانوم مرجانه گلچین هستند که سالهاست تنها در یک غالب نقشی دیده میشن که البته تو همون غالب به شدت باحال و کاربلدن! از این ها که بگذریم و برسیم به شخصیت خود الهام پاوه نژاد باید بگیم که ایشون به شدت از تریپ خانومای جینگول مستونی هستند که راه به راه استایل عوض میکنن و همیشه هم جَوونانه و رنگی دیده میشن، نه اتوکشیده و خیلی سنگین!

Untitled


ت ت
کدخبر: 121990 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها