تصاویر مدلینگ زن اول ناصرالدین شاه جیران به همراه همسر واقعی مشهورش!

سمیرا حسن پور بازیگر سریال جیران که این روزا با تیپای خفنش داره میترکونه، اخیرا از تیپ و ژست شاخ و گنگ بالاش رونمایی کرد و همه رو شوکید!

 تصاویر مدلینگ زن اول ناصرالدین شاه جیران به همراه همسر واقعی مشهورش!

به گزارش منیبان، سمیرا حسن پور بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این اواخر با سریال "جیران" در نقش گلین مهمون خونه های مردمه. از اونجایی که سمیرا حسن پور اولین بار با بازی در سریال "دلدادگان" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و نقشای معصوم خیلی بهش میاد، حالا دیگه همش مشغل ایفای نقش تو این مایه هاست که واقعا هم خیلی به دل میشینه. سمیرا حسن پور که چهره ای مطلوب و دوست داشتنی داره، این روزا در کنار نقش آفرینی های فوق العاده اش تو فضای مجازی هم یه برو بیایی واسه خودش پیدا کرده که فقط بیا و ببین!

اما این روزا سمیرا خانوم هم داره میره تو دسته سلبریتیای تیپ بزن اونم از نوع خفن و اروپایی که کسی به گرد پاش نمیرسه. درواقع اگه کارهایی که این بازیگر تا حالا بازی کرده رو دیده باشین، قطعا با سبک آروم و ملایم و خیلی معصومش آشنایی دارین. اما حالا میخوایم راجع به عکسی درباره سمیرا حسن پور صحبت کنیم که اگه ببینینش قطعا شوک میشین و اصلا باورتون نمیشه که ایشون همون سمیرا خانوم باشه. البته که خیلی از بازیگرا این روزا با ژست و شَمایلی وَرای اون چیزی که حالا این خانوم خوش استایل به خودش گرفته ظاهر میشن، ولی برای اولین بار واقعا سمیرا خانوم کم نذاشته تو ژیگول بودن. خودتون بیاین ببینین!!!

hg

samira

gr

ت ت
کدخبر: 122187 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها