استایل منشوری زن دوم شهاب حسینی مایه آبروریزی شد!/ عکس های دیدنی زن اول و دوم

شهاب حسینی خودش بازیگری جذاب و کاربلده و خب از طرفی هم شخصیتی درست حسابی داره به همین دلیل همسر دوم خود را به همین روال انتخاب کرد.

استایل منشوری زن دوم شهاب حسینی مایه آبروریزی شد!/ عکس های دیدنی زن اول و دوم

به گزارش منیبان، شهاب حسینی رو همه ما می شناسیم چرا که بازیگری جذاب و دوست داشتنی و البته کاربلده که سااالهاست در این عرصه فعالیت داره و حالا تبدیل به یکی از سوپراستار های این پرده نقره ای شده و شهاب حسینی تا به اینجای کارش چندان به صورت خونوادگی نرفته بود تو حاشیه تا اینکه آقای بازیگر همسر دمشون رو اختیار کردن و اینجا بود که روی شهاب حسینی نگاه ها تغییر کرد و حالا برخی همچنان طرفدارشن و برخی هم میگن آقای بازیگر خجالت نمیکشه؟

Untitled+(2)

حالا شاید بپرسین از چی؟ خب مشخصه که خبر ندارید شهاب حسینی با خانومی بسیار جوان تر از خودش ازدواج کرده و اینطور که معلومه لایف استایل جذابی هم دارن اما اینکه چرا کاربران ناراحتن خدا داند، مگه غیر اینه که زندگی خودشه به کسی آسیبی نمیزنه؟ 

Untitled

اما جالبه بدویند خانوم ساناز ارجمند یعنی همسر دوم این بازیگر شاخ سینمامون با وجود اینکه خودش عکاسه اما چندان اهل عکس گرفتن از خودش نیست و کم و بیش اتفاق میوفته بعکسه! در ادامه ابتدا با خانوم خانوما آشنا میشیم که کنار شهاب خان خیلیم شیک و جذابن.

عکس-هایی-جذاب-از-ساناز-ارجمند-همسر-زیبا-و-جوان-شهاب-حسینی-1

خب همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردید ساناز بانو وقار و نجابت از سر و روشو میباره و واقعا همسر دوم شهاب حسینی رو باید در مقابل بسیری از بانوان عجیبی که مشهور شدن تحسین کرد. ساناز ارجمند یه دختر دهه شصتیه که ته ته این دهه بدنیا اومده و حالا هم که با وجنات جذابش دل خوب کسی رو برده.


ت ت
کدخبر: 129590 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها