نامه هایی که هیچ سودی برای فوتبال آذربایجان ندارد

فوتبال تبریز بازنده نامه نگاری زنوزی و ششگلانی

اختلاف علنی و آشکار زنوزی و ششگلانی که متعلق به امروز و دیروز نیست، حالا به نامه نگاری کشیده شده است و در آخرین نامه، وقتی زنوزی با مخالفت ششگلانی در راه انتقال امتیاز ماشین سازی مواجه شد، حکم به تعلیق تمام فعالیت های این باشگاه داد

فوتبال تبریز بازنده نامه نگاری زنوزی و ششگلانی

به گزارش منیبان، پس از آن که جواد ششگلانی به نامه سوم فروردین زنوزی مبنی بر انصراف از مالکیت ماشین سازی واکنش نشان داد، این بار زنوزی هم در مقام پاسخگویی نامه ای مفصل با ادبیات مشابه ششگلانی برای رییس هیات فوتبال آذربایجانشرقی نوشت و تمام فعالیت های ماشن سازی را به حالت تعلیق در آورد.

لج و لج بازی با ادبیات مشابه

ششگلانی در نامه اش که پاسخی به نامه سوم فروردین زنوزی محسوب می شد، نوشته بود؛ احتراما عطف به نامه 3 فروردین، صرفنظر از صحت و سقم مکاتبه به دلیل عدم وصول نسخه عینی آن در موضوع واگذاری امتیاز باشگاه ماشین سازی و حالا زنوزی هم نامه را دقیقا با همین ادبیات شروع کرده و نوشته؛ احتراما عطف به نامه 5 فروردین، صرفنظر از صحت و سقم مکاتبه به دلیل عدم وصول نسخه عینی آن در موضوع عدم توانایی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در واگذاری امتیاز باشگاه ماشین سازی و در ادامه دقیقا همان جمله های نوشته شده در نامه ششگلانی را آورده و در نهایت با طعنه و متلک به رییس هیات فوتبال استان گفته واگذاری امتیاز ماشین سازی در طول فصل خلاف قانون و مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیست و ماشین سازی را معلق کرده تا هیات فوتبال استان بداند تصمیم او مبنی بر واگذاری ماشین سازی تبریز جدی است.

شهرخودرو هم در جریان لیگ تبدیل به پدیده شد

 البته طبق قانون زنوزی نباید همزمان مالک تراکتور و ماشین سازی باشد و این چیزی است که هم ششگلانی می داند و هم هیات رییسه فدراسیون فوتبال. صرف نظر این که در این خصوص حق با زنوزی است چرا که مالکیت باشگاه شهر خودرو مشهد هم در جریان همین لیگ بیستم از فرهاد حمیداوی به هیات فوتبال خراسان رضوی منتقل شد و حتی نام تیم به پدیده تغییر کرد و تغییر مالکیت ماشین سازی هم در صورت تمایل هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بلامانع است، ادامه این نامه نگاری ها به فوتبال تبریز لطمه می زند.

 ماشین سازی 9 امتیازی در قعر جدول کار سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد و این چیزی نیست که از اهالی فوتبال تبریز پنهان باشد. این تیم که همین حالا هم سقوط کرده تلقی می شود اگر بخواهد فرصت تقویت خود را صرف این دعوای بی حاصل کند، همان بهتر که خبر انحلالش اعلام شود. 

ماشین سازی به کنار، نگران تراکتور هستیم

فوتبال تبریز باید این روزها برای ماشین سازی چاره ای بیاندیشد. چاره این تیم نامه نگاری و لجبازی نیست. این که هیات فوتبال آذربایجان لج کند و به زنوزی بگوید باید تا پایان فصل تیمداری کنی و بعد امتیاز را به مالک جدید انتقال بدهی و زنوزی هم از لج ششگلانی، حکم به تعلیق فعالیت های ماشین سازی بدهد، اوضاع این تیم را از همین که هست هم خراب تر می کند.

 ماشین سازی حتی اگر قرار است به لیگ پایین تر برود، باید با حمایت همه اهالی فوتبال تبریز و آذربایجان شرقی، این فصل را به پایان برساند. این نامه نگاری ها نه فقط روی سرنوشت ماشین سازی که روی آینده تراکتور هم تاثیر منفی خواهد گذاشت. فوتبال تبریز به خاطر تراکتور و اعتبارش باید هر چه سریع تر به این وضعیت پایان بدهد.

 آیا زنوزی و ششگلانی به خاطر فوتبال تبریز دست از این شیوه برمی دارند؟


ت ت
کدخبر: 10104 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها