چشم امید مازنی ها به ساکت و شاگردانش

هواداران دو آتیشه مازندرانی بعد از کسب دو برد در روزهای پایانی سال 1399 بار دیگر به تیم شان امیدوار شده اند.

چشم امید مازنی ها به ساکت و شاگردانش

به گزارش منیبان، بعد از اینکه روند نتیجه گیری نساجی مازندان با مجید جلالی تغییر نکرد، مسئولان این باشگاه ساکت الهامی را به عنوان سومین سرمربی فصل خود انتخاب کردند. ساکت الهامی که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق با تراکتور، در تیم دیگر فعالیت نداشت، با قبول هدایت نساجی وارد یک چالش بسیار سخت و پر از ریسک شد.

الهامی زمانی که هدایت نساجی را به عهده گرفت، از آخرین برد این تیم بیش از سه ماه می گذشت و نساجی در 13 بازی آخر خود متحمل 10 شکست شده بود. اولین گام نساجی با سرمربی جدید در جام حذفی بود. شاگردان الهامی موفق شدند در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی این مسابقات سایپا را در تقابلی نفس گیری شکست دهند.

بعد از کسب پیروزی مقابل سایپا در جام حذفی که یک طلسم شکنی روحیه بخش برای نساجی بود، این تیم در لیگ برتر نیز به مصاف نارنجی پوشان رفت و بار دیگر موفق شد آنها را شکست دهد. نماینده مازندران با تک گل دقایق واپسین محمود قائد رحمتی میهمان خود سایپا را در هفته هجدهم شکست داد تا بعد از 13 بازی بار دیگر رنگ برد را در لیگ برتر دیده و سال را با کامیابی به پایان برساند.

نساجی ها در حال حاضر در اردوی تهران به سر می برند و خود را آماده ادامه بازی های لیگ برتر می کنند. آنها 12 بازی دیگر در پیش دارند و می توانند با ادامه روندی که با سرمربی جدیدشان در پیش گرفته اند، از قعر جدول به سمت میانه های آن خیز بردارند. با توجه به نتایج اخیر و یارگیری هایی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی صورت گرفت، هواداران نساجی بار دیگر به تیم شان امیدوار شده اند و چشم امیدشان به الهامی و شاگردانش است تا بتوانند در پایان فصل جشن بقا بگیرند.


ت ت
کدخبر: 10159 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها