نکات جالب شماره پیراهن های پرسپولیس در لیگ بیست و دوم

باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از شماره پیراهن بازیکنان تیمش برای فصل جدید رونمایی کرد.

نکات جالب شماره پیراهن های پرسپولیس در لیگ بیست و دوم

به گزارش منیبان، در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران و در شرایطی که سرخ‌پوشان پایتخت در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اولین بازی خود را در لیگ بیست‌ودوم انجام خواهند داد و این مسابقه در مقابل ذوب‌آهن، شنبه 22 مردادماه برگزار خواهد شد، باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از شماره بازیکنان تیمش در فصل پیش‌رو رونمایی به‌عمل آورد تا مشخص شود خریدهای جدید سرخ‌پوشان کدام شماره را به تن می‌کنند.

بیرانوند شماره یک را از بایگانی خارج کرد

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیس که بعد از جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان شماره یک او بایگانی شده بود، حالا در بازگشت دوباره‌اش پیراهنی با همین شماره به تن می‌کند و مجدداً گلر اول پرسپولیس در لیگ ایران شده است. بعد از جدایی بیرانوند از پرسپولیس، حامد لک به جمع سرخ‌پوشان آمده بود که او شماره 81 را انتخاب کرد تا شماره بیرانوند در سال‌هایی که او در پرسپولیس حضور نداشت را کسی بر تن نکرده باشد.احمد گوهری دروازه‌بان دوم سرخ‌پوشان هم به مانند فصل گذشته با همان شماره 99 برای پرسپولیس به میدان می‌رود و امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی دو دروازه‌بان جوان این تیم هم شماره‌های 22 و 44 را انتخاب کرده‌اند.

خط دفاعی سرخ‌پوشان و شماره 4 که خالی ماند!

جلال حسینی یکی از مهم‌ترین جداشدگان پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی بود که به کادرفنی اضافه شد. مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی حسینی، شماره پیراهن او را موقتاً بایگانی کرده و در اختیار خریدهای جدید قرار ندادند تا مدافعی چون گیورگی گولسیانی با شماره 30 در فصل جدید برای پرسپولیس به میدان برود و مرتضی پورعلی‌گنجی هم شماره 8 را انتخاب کرده است.

دانیال اسماعیلی فر که در سپاهان شماره 21 را به تن می‌کرد، در پرسپولیس با توجه به پر بودن این شماره به سراغ عدد 5 رفته و با این شماره در لیگ بیست‌ودوم ظاهر می‌شود. محمدمهدی احمدی دفاع چپ جوان سرخ‌پوشان هم شماره 17 را برای خود انتخاب کرده است.

صادقی شماره پیراهنش را از سیرجان با خود آورد

سعید صادقی ستاره بی‌چون و چرای لیگ بیست‌ویکم و بمب نقل‌وانتقالات تابستانی، تصمیم گرفته تا با همان شماره‌ای که برای گل‌گهر به میدان می‌رفت، برای پرسپولیس هم به میدان برود و شماره 21 را انتخاب کرده که مدیران پرسپولیس با درخواست او موافقت کرده و اجازه داده‌اند که با وجود درخواست اسماعیلی‌فر، وینگر باتجربه سرخ‌پوشان این شماره را به تن کند.

سینا اسدبیگی که در ذوب‌آهن شماره پیراهن 88 و سپس 32 را به تن می‌کرد، در پرسپولیس به سراغ انتخاب شماره 18 رفته و با این شماره پیراهن در فصل جدید بازی خواهد کرد.

رفیعی و پوشیدن دوباره پیراهنِ پروین

سروش رفیعی دیگر خرید پرسروصدای پرسپولیس در بازار تابستانه، به سراغ انتخاب شماره هفت رفته و به مانند دوران قبلی حضورش در پرسپولیس قصد دارد تا با رخصت گرفتن از علی پروین، این شماره پیراهن را به تن کند و در لیگ بیست‌ودوم برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود. پرسپولیسی‌ها در لیگ بیست‌ویکم شماره هفت نداشتند اما پیشتر بازیکنانی چون جونیور براندائو این شماره پیراهن را به تن کرده بود که با عملکردی فوق‌العاده ضعیف از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

تمیروف ماندنی شد، آل‌کثیر در مسیر خروج؟

پرسپولیسی‌ها در شرایطی شماره پیراهن بازیکنان خود برای لیگ بیست‌ودوم را اعلام کرده‌اند که در میان فهرست بازیکنان معرفی شده، نام شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی هم به چشم می‌خورد. بازیکنی که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح شده بود اما گویا ماندنی شده و قصد دارد در فصل جدید لیگ برتر با شماره 70 برای پرسپولیس به میدان برود. شماره پیراهنی که علی علیپور سابقه آقای گلی با آن در لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

عیسی آل‌کثیر هم که به دلیل مصدومیت از فهرست پرسپولیس خارج شده و در نیم‌فصل نخست همراه شاگردان یحیی نیست، نامش در فهرست معرفی شده از سوی سرخ‌پوشان دیده نمی‌شود تا احتمال جدایی قطعی‌اش از پرسپولیس تقویت شود و این گمانه‌زنی وجود دارد که آل‌کثیر بعد از اتمام دوران مصدومیت در نیم‌فصل دوم با پیراهن تیم دیگری در لیگ ایران به میدان برود.

ت ت
کدخبر: 101624 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها