قسمت این ستاره بالاخره مشخص شد!

به نظر می‌رسد باشگاه دورتموند در این تابستان برای فروش ارلینگ هالند 180 میلیون یورو می خواهد.

قسمت این ستاره بالاخره مشخص شد!

به گزارش منیبان، ارلینگ هالند در ژانویه سال گذشته تنها با 20 میلیون یورو از باشگاه اتریشی سالزبورگ به دورتموند پیوست و از آن زمان تا به حال خود را در قامت یکی از آماده ترین فوتبالیست های حال حاضر اروپا به اثبات رسانده و گل های زیادی برای زنبورها وارد دروازه حریفان کرده است.

همین عملکرد خیره‌کننده ستاره نروژی باعث شده بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند. از غول‌های فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا گرفته تا اکثر تیم‌های بزرگ انگلیسی که در ماه های اخیر به جذب ارلینگ هالند علاقه نشان داده اند؛ ستاره ای که می تواند برای چندین سال قدرت خط حمله هر تیمی را تضمین کند.

اخیراً برنامه تلویزیونی الچرینگیتو و مجری معروف آن یعنی جوزپ پدرول مدعی شدند که باشگاه دورتموند نمی‌خواهد به این راحتی‌ها ارلینگ هالند را از دست بدهد و به همین خاطر برچسب 250  میلیون یورویی روی او قرار داده است.

در همین راستا ESPN ادعای دیگری را مطرح کرده و در گزارشی اذعان داشته که باشگاه آلمانی حاضر نیست با مبلغی کمتر از 180 میلیون یورو ستاره نروژی خود را در این تابستان به فروش برساند؛ مبلغی که به طور قطع پرداخت آن برای باشگاه ها با توجه به شرایط اقتصادی کنونی امری محال به نظر می رسد.


ت ت
کدخبر: 10179 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها