درباره کنعانی زادگان؛ بی نشان از گذشته، امیدوار به آینده

محمد حسین کنعانی زادگان حالا از آن حواشی گذشته خودش فاصله گرفته و بیش از پیش به آینده امیدوار است.

درباره کنعانی زادگان؛ بی نشان از گذشته، امیدوار به آینده

به گزارش منیبان،خیلی ها با بالا رفتن سن سید جلال حسینی، به ترکیب شجاع و کنعانی زادگان امیدوار بودند تا بلکه بتوانند فقدان کاپیتان خود را در بعضی بازی ها جبران کنند. انصافاً هم این ترکیب به خوبی جوابش را پس داده بود. شجاع و کنعانی به خوبی با هم سازگاری پیدا کرده بودند. خصوصاً آن که شجاع در کنار سید جلال تجربه کافی را کسب کرده بود و حالا می توانست تکیه گاه خوبی برای کنعانی باشد که گذشته پر حاشیه ای داشت. اما بعد از جدایی خلیل زاده، کمی بر شدت وظایف این مدافع افزوده شد.

گرچه کنعانی سید جلال با تجربه را در کنار خود دارد اما تصدیق کنید که وظایف بدنی او نسبت به گذشته که با شجاع خلیل زاده توپ می زد، بیش از پیش شده است. با این حال او توانست در کنار کاپیتان سرخپوشان به خوبی خودش را پیدا کند و بعد از چند بازی آشفتگی دفاعی، دوباره در سر و سامان خوب گذشته قرار بگیرد. طوری که چند بازی مصدومیت او نتوانست آنچنان عملکردش را تحت تاثیر قرار بدهد ولی با این حال هر چه قدر هم پیشرفت در کار این مدافع دیده شود، همچنان تا رسیدن به نقطه آسایش هواداران فاصله زیاد است. حضور سید جلال حسینی در کنار کنعانی این امید را به هواداران داده است که تجربه مدافع جوان تر تیم شان بیشتر شود و در تنگناهای اساسی بتوانند با خیال راحت به او اعتماد کنند.

البته تمامی این موارد منوط به ماندگاری او در پرسپولیس است. این در حالیست که از قطر به عنوان مقصد بعدی کنعانی زادگان نام برده می شود.

ت ت
کدخبر: 10253 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها