پشت پرده جذب پیام نیازمند؛ بازی با پا!

​بازی با پای ضعیف رشید مظاهری باعث شده سپاهان به سراغ پیام نیازمند برود.

پشت پرده جذب پیام نیازمند؛ بازی با پا!

به گزارش منیبان، با وجود اینکه کمتر کسی تصور می کرد سپاهان با وجود داشتن رشید مظاهری دست به جذب یک دروازه بان جدید بزند ولی باشگاه سپاهان امروز اعلام کرد با پیام نیازمند توافق کرده تا این دروازه بان به سپاهان برگردد.موضوعی که شاید این سوال را به وجود آورد چرا سپاهان به سراغ دروازه بان جدید رفته است؟از اصفهان خبر می رسد ژوزه مورایس اعتقاد ویژه ای به بازی با پای دروازه بان ها دارد و می گوید دروازه بان هم باید در بازیسازی به تیم کمک کند، موضوعی که رشید مظاهری در آن بسیار ضعیف است.مورایس در بازی های دوستانه از رشید مظاهری خواسته بود روی بازی با پایش کار کند ولی عملکرد او بسیار ضعیف بود و این عملکرد ضعیف در بازی های این فصل لیگ برتر و در همین دو هفته هم به وضوح دیده شده است.

مدیران سپاهان، فیلم بازی های پیام نیازمند را به ژوزه مورایس نشان دادند و سرمربی سپاهان هم نسبت به جذب او علاقه نشان داد. به همین دلیل مذاکرات با پیام نیازمند و پورتیموننزه آغاز شد و در نهایت هم توافق شکل گرفت.

به هرحال رشید مظاهری در هفته های اخیر بارها در بازی با پا دچار مشکل شد و سپاهان و مورایس هم دست روی دست نگذاشتند و پیام نیازمند را به خدمت گرفتند.


ت ت
کدخبر: 104358 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها