تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر؛ ورود آبی‌ها، ادامه غیبت قرمزها

4 بازیکن از مس کرمان، 3 استقلالی، 2 سپاهانی، یکی هم از آلومینیوم و ذوب‌آهن به تیم منتخب هفته رسیدند.

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر؛ ورود آبی‌ها، ادامه غیبت قرمزها

به گزارش منیبان، در این هفته، 2 بازیکنی گل زدند که در هفته گذشته هم گل زده بودند. درخشش یاسین سلمانی با بازوبند کاپیتانی هم ادامه پیدا کرد تا ستاره دهه هشتادی لیگ، خیلی زود نگاه‌ها را به خودش جلب کند. دیگر ستاره هفته، مهدی قایدی بود. بازیکنی که 13 دقیقه پس از اولین بازی فصلش، برای استقلال گل زد. قایدی در ادامه یک پنالتی هم گرفت تا بهترین بازیکن هفته نام بگیرد. پرسپولیس در این هفته هم در تیم منتخب سهمیه نداشت. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

آرمان شهدادنژاد/ دروازه‌بان/ مس کرمان/ نمره 7.43

امیدگل نشان می‌دهد که پیکان در این هفته لایق زدن حداقل یک گل بود. نمایش خوب دروازه‌بان مس کرمان اما، اختلاف برد تیمش را روی عدد 3 نگه‌داشت. شهدادنژاد 2 مهار تماشایی و 3 عملکرد دفاعی داشت تا اولین کلین‌شیت فصلش را ثبت کند.

عارف غلامی/ دفاع/ استقلال/ نمره 7.69

غلامی طلسم گل نزدن استقلال را شکست و زننده اولین گل این فصلش تیمش بود. او در بازی با ملوان فعال‌ترین بازیکن زمین بود و بیشترین لمس توپ را داشت. غلامی در نبردهای یک مقابل یک هم جزو 3 بازیکن برتر زمین بود و 10 دوئل پیروز شد.

مهران موسوی/ دفاع/ آلومینیوم اراک/ نمره 7.41

ماموریت دشوار شاگردان مهدی رحمتی در این هفته، شکست دادن صنعت نفت در آبادان بود. ماموریتی که با موفقیت انجام شد. در این بازی مهران موسوی قلدرترین بازیکن زمین بود. موسوی بیشتر از همه دوئل یک مقابل یک پیروز شد و 10 مرتبه هم خطر را از دروازه تیمش دور کرد. بازیکنی که ابتدای فصل از فولاد راهی اراک شده بود.

امیرحسین عسگری/ دفاع/ مس کرمان/ نمره 7.77

در درخشان‌ترین برد هفته، یک بازیکن سهمی پررنگ‌تر از بقیه داشت. بازیکنی که گل زد، بیشترین لمس توپ را داشت، بیشتر از همه با عملکرد دفاعی دروازه تیمش را نجات داد و دقیق‌ترین بازیکن زمین در ارسال پاس بود. او کسی نیست جز امیرحسین عسگری، مدافع میانی مس.

محمدامین کاظمیان/ هافبک/ مس کرمان/ نمره 7.88

هافبک 26 ساله مس کرمان، به همراه یاسین سلمانی دو بازیکنی هستند که در هر 2 بازی این فصل گل زده‌اند. کاظمیان با 3 دریبل موفق، جزو تکینیکی‌ترین بازیکنان هفته هم بود.

صادق صادقی/ هافبک/ ذوب‌آهن/ نمره 7.51

بازیکنی که فصل قبل کلا یک گل برای پدیده زده بود، در این فصل خیلی زود برای ذوب‌آهن گل زد. او در دیدار این هفته مقابل تراکتور، با تیزهوشی و پیگیری بالا، اولین گل بازی را زد. صادقی در یک نیمه‌ای که بازی کرد، یک مرتبه دیگر هم با شوت دروازه حریف را تهدید کرد.

محمد قاسمی‌نژاد/ هافبک/ مس کرمان/ نمره 7.79

چهارمین بازیکنی که در این هفته از مس کرمان به تیم منتخب رسید، محمد قاسمی‌نژاد است. ستاره سابق پدیده، فولاد و پیکان که ابتدای فصل به این تیم تازه لیگ برتری شده اضافه شد. قاسمی‌نژاد در یک ساعتی که بازی کرد، یک گل ساخت.

یاسین سلمانی/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.75

ستاره بی‌چون‌وچرای دو هفته اول لیگ برتر، بازیکن دهه هشتادی سپاهان است. سلمانی مثل هفته قبل، در این هفته هم گل زد. او این بار دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. سلمانی دروازه نساجی را 4 مرتبه با شوت و یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی تهدید کرد.

کوین یامگا/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.72

یامگا به درخشش در هفته دوم لیگ برتر عادت دارد. او فصل قبل هم درخشش زودهنگامی داشت و در هفته دوم، 2 گل به ذوب‌آهن زده بود. کوین یامگا در این هفته هم 3 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا اینکه مهدی قایدی از راه رسید و قدر پاس‌های او را دانست. یامگا 3 مرتبه هم با شوت قصد گل زدن به ملوان را داشت.

محمدرضا حسینی/ مهاجم/ سپاهان/ نمره 7.68

وینگر سپاهان، خلاق‌ترین بازیکن هفته بود. حسینی 4 مرتبه با پاس‌هایش گره خط دفاعی نساجی را باز کرد و موقعیت ساخت. حسینی در دوئل‌های یک مقابل یک هم بهترین بازیکن زمین بود و 10 نبرد پیروز شد. درخششی که تا دقیقه 68 منجر به نیمکت‌نشینی فرشاد احمدزاده  شده بود. 

مهدی قایدی/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.91

بهترین بازیکن هفته، تا دقیقه 65 روی نیمکت نشسته بود. استقلال تا قبل از ورود مهدی قایدی، به تساوی مقابل ملوان دست یافته بود. امیدگلی که استقلال از زمان ورودی قایدی ایجاد کرد، بیشتر از یک ساعتِ پیش از ورود او به زمین بود. قایدی 6 لمس توپ داشت که حاصل آن یک گل و یک پنالتیِ منجر به گل بود.


ت ت
کدخبر: 104408 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها