غلامرضا بهروان دچار عارضه مغزی نشده است؛ رییس هیات فوتبال مازندران در ICU

امروز خبری در رسانه ها منتشر شد که غلامرضا بهروان دچار عارضه مغزی شده است، در همین راستا با مشاور او توضیحاتی ارائه کرد.

غلامرضا بهروان دچار عارضه مغزی نشده است؛ رییس هیات فوتبال مازندران در ICU

به گزارش منیبان به نقل از طرفداری، علی امینی، مشاور غلامرضا بهروان و مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران در خصوص آخرین وضعیت غلامرضا بهروان  گفت: چند روزی بود آقای بهروان و همسرشان علائم ویروس کرونا را داشتند و با تشخیص پزشکان در خانه قرنطینه شدند تا دوره ویروس کرونا بگذرد. ساعت 3:30 بامداد امروز بود که حال ایشان در منزل بد شد و بعد از تماسی که با اورژانس گرفته شد، آقای بهروان به بیمارستان بوعلی ساری منتقل شدند.

مشاور غلامرضا بهروان ادامه داد: در حالی که در فضای مجازی اینطور عنوان شده که ایشان دچار عارضه مغزی شدند ولی چنین اتفاقی رخ نداده است. طبق سی تی اسکنی که از ایشان گرفته شده مشخص شده موضوع عارضه مغزی منتفی است. طبق تشخیص پزشکان آقای بهروان به کرونا مبتلا شده اند. ایشان در حال حاضر هوشیار هستند و می توانند صحبت کنند.

علی امینی ادامه داد: البته 50 درصد ریه ایشان درگیر کرونا است و با توجه به کرونا و عارضه قلبی که ایشان در گذشته داشتند، پزشکان به منظور احتیاط ترجیح دادند آقای بهروان به بخش ICU منتقل شوند. در آخر از استاندار مازندران تشکر می کنم که بلافاصله پس از این اتفاق، اقدامات لازم را انجام دادند و همچنین از مردم عزیز خواهش می کنم برای سلامتی آقای بهروان دعا کنند.

رسانه منیبان برای غلامرضا بهروان آرزوی سلامتی دارد.


ت ت
کدخبر: 10792 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها