بهترین فرم علی کریمی در اختیار تیم ملی

هافبک دفاعی تیم ملی پس از بازی‌های موثر در الدحیل به جمع شاگردان اسکوچیچ اضافه شده است.

بهترین فرم علی کریمی در اختیار تیم ملی

به گزارش منیبان، ترافیک در خط میانی تیم ملی ایران بیشتر از سایر پست‌ها است و دراگان اسکوچیچ نفرات خوبی را به‌عنوان هافبک دفاعی و میانی در اختیار دارد که ازجمله آنها می‌توان به علی کریمی اشاره کرد.

علی کریمی که در ابتدای فصل از استقلال راهی قطر اس. سی شد و پس از نیم‌فصل بازی موثر برای این تیم به الدحیل، باشگاه پرستاره قطری پیوست، در این تیم نیز جایگاه ثابتی به دست آورده است.

این هافبک ایرانی در فصل جاری ۱۴ بازی در لیگ ستارگان قطر انجام داده و در جام باشگاه‌های جهان هم جزو نفرات ثابت تیمش در هر دو مسابقه بود که یک پاس گل هم در این رقابت‌ها برابر اولسان هیوندای کره جنوبی داد.

علی کریمی که پس از پیوستن به الدحیل تنها در دو مسابقه حضور تعویضی داشته و در سایر بازی‌ها از ابتدا به میدان رفته، اکنون در شرایط جسمانی خوبی در اردوی تیم ملی ایران شرکت کرده و امیدوار است با نظر دراگان اسکوچیچ در دیدار تدارکاتی امروز مقابل سوریه به میدان برود.

 

کریمی آخرین بار سه سال قبل و در بازی تدارکاتی مقابل تونس در ترکیب تیم ملی حضور داشت، اما به دنبال جلب نظر سرمربی ایران است تا پس از دو حضور تعویضی مقابل ازبکستان و بوسنی، به جمع ۱۱ بازیکن اصلی برسد.

 علی کریمی


ت ت
کدخبر: 10918 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها