اماراتی ها از دلیل پیروزی فرهاد پرده برداشتند!

وب سایت اماراتی تفسیر عجیبی از نخستین پیروزی مجیدی در لیگ امارات داشت.

اماراتی ها از دلیل پیروزی فرهاد پرده برداشتند!

به گزارش منیبان، پس از شکست در هفته نخست برابر البطائح، تیم اتحاد کلبا توانست در دومین دور از فصل جدید ادنوک لیگ، در یک مسابقه خارج از خانه برابر تیم قدرتمند الوحده به پیروزی برسد تا فرهاد مجیدی نخستین پیروزی خود در لیگ امارات را جشن بگیرد.وب سایت خلیجی، در مطلبی به برد شیرین ببرها در هفته دوم پرداخت و نوشت: تیم فوتبال اتحاد کلباء اولین پیروزی را در دوران حضور مربی ایرانی خود یعنی فرهاد مجیدی به دست آورد. کسی که اولین مربی ایرانی در تاریخ لیگ حرفه‌ای ادنوک است.در ادامه آمده است: مجیدی، یکی از بهترین گلزنان سابق امارات، که چندین سال ورزشگاه‌های ما را تحت تأثیر قرار داد، پس از شکست در دور اول مقابل البطائح مورد انتقاد قرار گرفت.

این رسانه در پایان مدعی شد انگلیسی صحبت نکردن فرهاد، یکی از عوامل پیروزی او بوده است: پس از شکست در هفته اول، مجیدی اظهارنظرهای عصبانی را انجام داد ولی پس از آنکه او تصمیم گرفت که دیگر انگلیسی صحبت نکند، از ورزشگاه الوحده خوشحال بیرون آمد.مجیدی در دیدار برابر البطائح، در نشست خبری، به زبان انگلیسی شروع به صحبت کرد و این مسئله با واکنش‌هایی همراه شد. در بازی مقابل الوحده، این‌بار صالح مصطفوی در نقش مترجم مجیدی راهی کنفرانس خبری شد. همچنین، پیروزی شیرین اتحاد کلباء برابر الوحده باعث شد تا شبکه دبی الریاضیة نام فرهاد مجیدی را به عنوان یکی از کاندیداهای مربی برتر هفته قرار دهد.

نکته جالب درباره این بخش از برنامه، اختلاف نظر دو مجری دبی الریاضیة بود. جایی‌که یکی از مجریان گفت: به نظر من فرهاد بهترین مربی هفته است. به این دلیل که او بازی هفته اول را شکست خورد، سپس به ابوظبی سفر کرد و در یک دیدار سخت برابر الوحده به پیروزی رسید. ضمن اینکه او تغییر سیستم و تغییر تاکتیک داده است. به همین دلیل انتخاب من فرهاد مجیدی است. در ادامه حواشی پیروزی تیم مجیدی، شبکه الشارقة الریاضیة با یکی از هواداران اتحاد کلباء مشغول گفتگو شد که او درباره پیروزی مقابل الوحده اظهار داشت: عملکرد خیلی خوبی داشتیم، به خصوص بازیکنان جوان که به آنها فرصت داده شد و عملکرد عالی داشتند. از فرهاد مجیدی بابت این عملکرد تشکر می‌کنم. على‌رغم فرصت های زیادی که از دست دادیم، ولی بازی خوبی بود. مبارک همه هواداران باشد.


ت ت
کدخبر: 109466 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها