مصدومیت تمام نشدنی؛ ستاره تیم به کشورش رفت

فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی بارسا همچنان با مصدومیت ساق پای چپ خود دست به گریبان است.

مصدومیت تمام نشدنی؛ ستاره تیم به کشورش رفت

به گزارش منیبان، فیلیپ کوتینیو فصل گذشته را در باشگاه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و با این تیم به سه گانه فوق العاده بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

با وجود عملکرد نسبتاً خوب ستاره برزیلی در ترکیب باواریایی‌ها اما باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین خاطر کوتینیو در تابستان دوباره به بارسلونا بازگشت.

کوتینیو در ابتدای فصل حتی به یک بازیکن ثابت زیر نظر رونالد کومان تبدیل شده بود اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و او در روزهای پایانی 2020 در جریان دیدار بارسا برابر ایبار به شدت دچار مصدومیت شد تا سال به بدترین شکل ممکن برایش به پایان برسد.

ابتدا گفته می شد او سه ماه به دور از میادین خواهد بود و از 10 آوریل و بازی برابر رئال می تواند بار دیگر برای بارسا به میدان برود ولی ماه گذشته پزشکان بارسا خبر از تورم ادامه دار ساق پای چپ او دادند. امری که باعث شد او هفته گذشته راهی قطر شود تا خود را به پیترو دهوگ جراح بلژیکی نشان دهد. 

 

شب گذشته نیز باشگاه بارسلونا اعلام کرد که کوتینیو به برزیل رفته تا تحت نظر پزشک مورد اعتمادش در این کشور قرار بگیرد. به این ترتیب پیش بینی می شود او تا یک ماه دیگر نیز قادر به حضور در میادین نباشد و اگر همه چیز خوب پیش برود، می تواند چند بازی پایانی بارسا را همراهی کند.

کوتینیو در دو سال و نیم گذشته 90 بازی برای بارسا انجام داده و 24 گل نیز زده است(3 گل فصل جاری). او اگر 10 بازی دیگر برای بارسا انجام دهد، این باشگاه باید 20 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کند؛ هرچند بعید است فصل جاری او به این حدنصاب برسد و گفته می شود تابستان نیز در فهرست فروش بارسا قرار خواهد گرفت.


ت ت
کدخبر: 11019 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها