رئال مادرید به دنبال جذب مدافع اسپورتینگ

سران باشگاه رئال برای به خدمت گرفتن مدافع اسپورتینگ با مدیران این باشگاه وارد گفتگو شدند

رئال مادرید به دنبال جذب مدافع اسپورتینگ

به گزارش منیبان و به نقل از نشریه پرتغالی اوجوگو، رئال مادرید وضعیت پدرو پورو ، بازیکن ملی پوش اسپانیایی را از نزدیک زیر نظر دارد و خواهان جذب این مدافع در تابستان آینده است. مدیران این باشگاه پس از بازی اسپانیا مقابل گرجستان با مدیران اسپورتینگ در تماس بوده اند تا از وضعیت فعلی این بازیکن مطلع شوند.

به رغم اینکه تیم منچستر سیتی 12 میلیون یورو برای به خدمت رفتن این بازیکن پرداخته، او هنوز اولین بازی خود را برای این تیم در لیگ برتر انجام نداده است. فصل گذشته او به صورت قرضی در رئال وایادولید بازی کرد. پس از آن، سیتی او را به صورت قرضی به اسپورتینگ فرستاد. پدرو در تیم جدیدش پیشرفت ویژه ای از خود نشان داد.

در ماه فوریه، وی برای سومین بار متوالی جایزه بهترین مدافع لیگ پرتغال را از آن خود کرد. او همچنین در همان ماه جایزه بهترین گل مسابقات را هم به خود اختصاص داد، پورو اکنون به بازیکنی اساسی برای تیم خود تبدیل شده است تا جایی که لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا او را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 دعوت کرده است. رئال مادرید از زمان حضور پورو در خیرونا این بازیکن را زیر نظر داشت. همچنین این بازیکن در تیم جوانان خیرونا در یک فصل آمار بی نظیر  15 گل و 24 پاس گل را به عنوان یک مدافع راست به ثبت رساند.


ت ت
کدخبر: 11542 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها