بنزما آقای گل جام جهانی قطر می‌شود

مایکل سیلوستره پیش از آغاز رقابت های جام جهانی قطر پیش بینی های خود را در مورد این جام ارائه داد

بنزما آقای گل جام جهانی قطر می‌شود

به گزارش مُنیبان؛ مایکل سیلوستره پیش از آغاز رقابت های جام جهانی قطر پیش بینی های خود را در مورد این جام ارائه داد

بهترین گلزن جام جهانی 2022 چه کسی خواهد بود؟ مایکل سیلوستره، مدافع سابق آبی ها، کریم بنزما را انتخاب کرد.

مایکل سیلوستره، مدافع سابق تیم ملی فرانسه، دو بار در جام جهانی در سال های 2002 و 2006 برای تیم ملی فرانسه بازی کرد. قبل از دوره بعدی جام جهانی که در قطر برگزار می شود، سیلوستره در صحبت با Betting Expert پیش بینی های خود را در مورد جام جهانی ارائه داد.

سیلوستره در مورد این که چه کسی بهترین گلزن جام جهانی قطر خواهد شد، گفت:

برای عنوان بهترین گلزن، کریم بنزما را انتخاب می کنم. من مهاجمان برزیل، آرژانتین و فرانسه را بررسی کرده ام و آن کسی که به نظرم از سایرین برتر است،کریم بنزما است. بنابراین او انتخاب من برای بهترین گلزن جام جهانی است.

سیلوستره در مورد این پرسش که کدام تیم ها شانس بیش تری برای قهرمانی در جام جهانی دارند، گفت:

به نظر من برزیل، آرژانتین، فرانسه و اسپانیا تیم‌هایی هستند که می‌توانند در این رقابت‌ها بیشترین توفیق را داشته باشند. برزیل و آرژانتین باید بهتر از جام جهانی گذشته عمل کنند. علاوه بر این، اسپانیا و فرانسه آخرین بازی های خود را در اروپا به خوبی انجام داده اند و قدرت خود را حفظ کرده اند. بهترین بازیکنان آن ها هم برای جام جهانی آماده خواهند بود.

به رغم مصدومیت مایک منیان و احتمال کناره گیری او از جام جهانی، مایکل سیلوستره می گوید که دشان اشتباه می کرد که هوگو لوریس را روی نیمکت رها می کرد:

وقتی بازیکنی با چنین تجربه و تعداد بازی های ملی را دارید، نباید او را به عنوان شماره یک تیم کنار بگذارید و نباید از نقش محوری او در تیم بگذرید. لوریس کاپیتان این تیم است، بنابراین ما باید او را حفظ کنیم و تمام اعتماد به نفس لازم را به او بدهیم. 

علاوه بر این، لوریس در شرایط خوبی قرار دارد. حتی اگر اخیراً یک یا دو اشتباه مرتکب شده باشد، تأثیری بر او نخواهد گذاشت و این مهمترین چیز قبل از یک رقابت بزرگ است.


ت ت
کدخبر: 119131 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها