ایران و آمریکا؛ جدال برای صدرنشینی احتمالی

تیم های ملی ایران و آمریکا در حالی به مصاف هم می روند که امکان ندارد همراه هم به دور دوم صعود کنند

حجم ویدیو: 7.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53 دانلود ویدیو

به گزارش مُنیبان؛ تیم های ملی ایران و آمریکا در حالی به مصاف هم می روند که امکان ندارد همراه هم به دور دوم صعود کنند

تیم های ملی فوتبال آمریکا و ایران در حالی برای صعود از جام جهانی تلاش می کنند که در تنها دوره ای که 2 تیم در مسابقات فوتبال جام جهانی در یک گروه بوده اند، تیم ملی فوتبال ایران رتبه سوم و آمریکا رتبه چهارم جام جهانی را به دست آورده اند.

در سال 1998 تیم های ملی ایران و آمریکا روبروی هم ایستادند و ایران 2-1 تیم آمریکا را شکست داد اما در همان دوره آلمان و یوگسلاوی هم در گروه ایران و آمریکا بودند و هر 2 تیم برابر ایران و آمریکا برنده شدند.

در آن دوره تیم آلمان هر 2 تیم ایران و آمریکا را 2-0 برد و تیم یوگسلاوی هم هر 2 تیم را با حساب 1-0 شکست داد.

تیم های ملی ایران و آمریکا در حالی به مصاف هم می روند که امکان ندارد همراه هم به دور دوم صعود کنند و از بین این 2 تیم یا ایران و یا آمریکا به دور دوم صعود خواهند کرد.

تیم ملی ایران تحت هر شرایطی با برد صعود می کند و شانس دارد تیم اول گروه هم شود، تیم ملی آمریکا با یک برد صعود می کند و در شرایطی تیم اول می شود که انگلستان به ولز ببازد یا این که 2 تیم انگلستان و ولز مساوی کنند و آمریکا با اختلاف بیشتر از 4 گل تیم ایران را ببرد!

به عبارتی هم امریکا و هم ایران می توانند تیم اول گروه شوند با این تفاوت که اگر ایران برای صدرنشینی 10 درصد شانس دارد، شانس انگلستان برای صدرنشینی در گروه یک درصد هم نیست!


ت ت
کدخبر: 123895 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها