زنگ خطر جدی برای پرسپولیس به صدا در آمد

پرسپولیس قبل از سفر به هند و بازی با گوا در لیگ قهرمانان آسیا، باید 3 روز دیگر به مصاف نساجی برود. حالا خبر می رسد تست 7 نفر از اعضای تیم نساجی مثبت اعلام شده است و این خبر، زنگ خطر را برای پرسپولیسی ها پیش از سفر به هند به صدا در آورده است.

زنگ خطر جدی  برای پرسپولیس به صدا در آمد

به گزارش منیبان، در فاصله سه روز مانده به بازی پرسپولیس و نساجی، تست کرونای هفت عضو تیم مازندرانی مثبت شده است. به همین خاطر با دکتر  چشمه سری  پزشک تیم نساجی قائمشهر تماس گرفتیم تا صحت این خبر و شرایط کرونایی های تیم را از او بپرسیم. چشمه سری در ابتدا گفت: پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ بیستم، تست تمامی اعضای تیم منفی بود و در کمال سلامت اعضای تیم مقابل نفت مسجدسلیمان حاضر شدند اما در شب بازگشت از مسجدسلیمان، حال برخی از اعضای تیم بد شد و در ابتدا گمان کردیم آنها به خاطر آب و هوا حال شان بد شده است اما با بدتر شدن حال ابن هفت نفر، با مدیران مشورت کردیم و قرار شد از اعضای تیم دوباره تست کرونا گرفته شود.

چشمه سری افزود: همان طور که می دانید سفرهای تیم ما با هواپیمای خصوصی وارش انجام می شود و ما پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت می کنیم. حتی 400-500 ماسک برای یک بازی تهیه می کنیم اما نمی توانیم کرونا را در محوطه استادیوم یا محوطه فرودگاه مهار کنیم. پس از بازگشت از مسجدسلیمان از تمامی اعضای نساجی تست کرونا گرفته شد و متاسفانه مشخص شد که جواب تست 3 بازیکن و 4 نفر از کادر مثبت شده است.

چشمه سری در پایان گفت: بلافاصله این 7 نفر را قرنطینه خانگی کردیم و تمامی محوطه باشگاه، زمین تمرین و ... را ضدعفونی کردیم. طبق قانون این 7 نفر باید 10 تا 14 روز در قرنطینه خانگی باشند تا دوباره از آنها تست گرفته شود. 

باید دید تکلیف بازی پرسپولیس مقابل نساجی چه می شود و آیا سازمان لیگ حکم به تعویق بازی پرسپولیس و نساجی می دهد؟


ت ت
کدخبر: 12427 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها