طارمی و تکرار یک اتفاق تلخ؟ به نظر نمی‌رسد

برخی معتقدند خاطره تلخ جام جهانی 2018 برای مهاجم تیم ملی، به نوعی تکرار شد اما تصاویر تلویزیونی چنین چیزی را نشان نمی دهد.

طارمی و تکرار یک اتفاق تلخ؟ به نظر نمی‌رسد

به گزارش منیبان، مهدی طارمی که امید اصلی کارلوس کی‌روش برای باز کردن دروازه آمریکا محسوب می‌شد، امیدوار بود بتواند دو نمایش خوبش مقابل انگلیس و ولز را جلوی آمریکا هم تکرار کند اما باز هم دیدار آخر تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی، تبدیل به یک خاطره تلخ برای مهدی طارمی شد. او به شدت توسط مدافعان تیم ملی آمریکا، پرس شد و نتوانست کاری که همه از او انتظار داشتند را انجام دهد. در آخرین دقایق وقت‌های اضافه نیمه دوم بود که ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی در محوطه جریمه آمریکا به مهدی طارمی رسید. مهدی طارمی به جای اینکه روی پرت کردن خودش تمرکز کند تا پایش به توپ برسد، سعی داشت تا به نوعی از حریف پنالتی بگیرد و خودش را در مسیر مدافع آمریکا قرار داد.  مدافع آمریکا هم در نهایت پختگی و البته هوش بالایش، اجازه نداد تا طارمی از او پنالتی بگیرد و فقط به صورت ناخودآگاه با دست روی شانه مهاجم ایران زد که متئو لاهوز داور این مسابقه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد و حتی وی ای آر هم برای این صحنه چک نشد.

در این بین مهدی طارمی و سایر بازیکنان تیم ملی تلاش زیادی کردند تا داور اسپانیایی را راضی به بررسی صحنه از طریق کمک داور ویدیویی کنند اما این داور باتجربه، بدون توجه به درخواست شاگردان کی‌روش، بازی را پیگیری کرد. هر چند بررسی تصاویر آهسته نشان می‌دهد که خطای خاصی روی مهدی طارمی صورت نگرفته و داور به درست دستور ادامه کار را داده است. طارمی باید بیشتر خودش را پرت می کرد تا ضربه محکم تری به توپ بزند.


ت ت
کدخبر: 124459 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها