گل محمدی:نبود لوکادیا و دیاباته ما را بیچاره می‌کند/حق ما برد بود

سرمربی پرسپولیس درباره دربی صحبت کرد.

گل محمدی:نبود لوکادیا و دیاباته ما را بیچاره می‌کند/حق ما برد بود

به گزارش منیبان؛ یحیی گل محمدی پس از تساوی 2 بر 2 دربی 99 پایتخت در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول برای ما خیلی خوب بود و بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. گل خوبی هم زدیم اما متأسفانه روی یک غفلت و مقداری سخت‌گیری نکردن گل اول را خوردیم. البته گل مشکوک به آفساید هم بود اما کارشناسان باید نسبت به این صحنه صحبت کنند. چیزی که من دیدیم به نظرم آفساید بود. در مجموع دربی جذابی بود. هر کسی این مسابقه را دید لذت برد. قبل بازی اتفاقاتی برای ما افتاد که غیرقابل پیش‌بینی بود. هفته قبل شیخ دیاباته مصدوم شد و دو مهاجم تخصصی خود را از دست دادیم اما امروز جوری بازی کردیم که نبود شیخ و لوکادیا به چشم نیامد.

*فرصت سوزی کردیم

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد:‌ فکر می‌کنم فرصت‌سوزی کردیم زیرا پس از گل اول هم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. در شروع نیمه دوم نیز گلی خوردیم که در انتقال بود. در آن صحنه باید جایگری بهتری داشته و در کار دفاعی سخت‌گیرتر می‌شدیم. پس از گل دوم استقلال توانستیم بازی را خوب مدیریت کرده و در زمین حریف پاس بدهیم. موقعیت‌های خوبی برای ارسال و شوت‌زنی و ضربات ایستگاهی داشتیم. خدا را شکر توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. اما در مجموع می‌توانستیم برنده بیرون بیاییم. بازیکنانم خیلی انرژی گذاشتند و زحمت کشیدند بازی سراسر هجومی دیدیم و شاگردانم فوتبال بازی کردند. واقعاً حق‌شان برد بود.

*هر موقع کارهای ترکیبی کردیم از خط دفاع استقلال رد شدیم

وی افزود: بازیکنانی که در پست مهاجم بازی کردند توانستند موقعیت‌سازی کنند. از بازیکنان خط حمله یا چهار نفر خط جلو انتظار داریم کارهای ترکیبی کرده یا موقعیت‌سازی داشته باشند، پاس عمقی بدهند و ... این کارهایی است که مهاجمان انجام می‌دهند و امروز تیم ما این کار را خیلی خوب انجام داد. توانستیم در زمین حریف پاس بدهیم و کارهای ترکیبی کنیم. هر موقع کارهای ترکیبی انجام دادیم توانستیم از خط دفاع حریف رد شویم. شاید به دلیل نداشتن مهاجم تخصصی نتوانستیم روی توپ‌های ارسالی سر بزنیم اما فرصت‌های خوبی در حمله ایجاد کردیم.

*با از دست دادن لوکادیا و دیاباته، بازی های آینده را هم از دست می دهیم

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت شیخ دیاباته و لوکادیا در ادامه بازی‌ها گفت: اگر دو مهاجم تخصصی خود را از دست بدهیم به نظرم قطعاً بازی‌های آینده را هم از دست می‌دهیم. کار سخت‌تر شده است. لوکادیا آقای گل لیگ بود و شیخ دیاباته روند خوبی را طی می‌کرد. داشتن آنها خیلی می‌تواند به روند و سیستم هجومی تیم کمک کند. اما سعی داریم با تمرینات و ایجاد موقعیت‌های بیشتر این خلاء را پر کنیم زیرا از دست ما کار خاصی جز اینکه تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و بهتر و بیشتر تمرین کنیم، برنمی‌آید.

*نمی‌دانم لوکادیا باز می‌گردد یا خیر

یحیی گل محمدی در مورد اینکه آیا با این شرایط یورگن لوکادیا به پرسپولیس باز می‌گردد، عنوان کرد: نمی‌دانم. اگر بخواهد بازگردد هم دربی را از دست داد. شاید این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص کند. نمی‌دانم باز می‌گردد یا خیر. اما برگشت او باز هم می‌تواند برای ما مثمرثمر باشد. در بدترین و سخت‌ترین شرایط اگر مهاجم خود را از دست بدهید کار برای خودش و تیم ما سخت‌تر می‌شود. اینکه نمی‌دانم چگونه بازیکنان و هواداران می‌خواهند با این مسئله کنار بیایند زیرا دربی برای ما سرنوشت‌ساز بود.

وی در خصوص رفتار غیر حرفه‌ای لوکادیا و اقدام باشگاه در شرایطی که در مهم‌ترین بازی فصل این مهاجم هلندی را از دست دادند، گفت: نمی‌دانم او باز می‌گردد یا خیر. باید منافع باشگاه لحاظ شود. قطعاً رضا درویش و هیأت مدیره نسبت به این اقدام تصمیم خوبی اتخاذ خواهند کرد. شاید بحث فراتر از مدیریت رفته باشد اما به هر صورت این اتفاق افتاده و نمی‌توانم زیاد درباره آن توضیح بدهم زیرا نمی‌دانم لوکادیا قصدی برای بازگشت دارد یا ندارد. باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 


ت ت
کدخبر: 128330 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها