«ارسلان» بهترین گلزن ۴ دهه اخیر استقلال در دربی؛ گیتاریست در یک‌قدمی تاریخ‌سازی

«ارسلان مطهری» با گلزنی مقابل پرسپولیس در دربی ۴ گله شد.

«ارسلان» بهترین گلزن ۴ دهه اخیر استقلال در دربی؛ گیتاریست در یک‌قدمی تاریخ‌سازی

به گزارش منیبان، استقلال در دیدار حساس دربی 99 در اوایل نیمه دوم موفق شد توسط ارسلان مطهری دروازه حریف را باز کند هرچند که این گل تا پایان بازی دوام نیاورد ولی رکورد مهاجم استقلال را بهتر کرد. این بازیکنان در حال حاضر از مهاجمان بزرگ تاریخ این باشگاه نظیر حسن روشن، صمد مرفاوی و آرش برهانی آمار بهتری در دربی دارد.

ارسلان به دنبال رکورد جباری، مظلومی و حتی ایرانپاک

ارسلان مطهری در شرایطی ۴ گل در دربی زده که هیچ بازیکنی در استقلال در ۴ دهه اخیر در دربی بیشتر از این گل نزده و در این مدت بازیکنی نتوانسته با پیراهن یک تیم بیشتر از این تعداد گل را ثبت کند و تنها مهدی هاشمی‌نسب با پیراهن هر ۲ تیم در دربی ۵ گل زده است.در جمع آبی‌پوشان علی جباری و غلامحسین مظلومی با ۵ گل بهترین آمار گل زده را دارند و مطهری در ادامه دوران بازیگری خود می‌تواند به این رکورد برسد. بهترین گلزن تاریخ دربی صفر ایرانپاک است که در این رقابت ۷ گل زده که حتی این رکورد هم برای مطهری غیرقابل دسترس به نظر نمی‌رسد.مطهری تنها در ۸ دربی موفق به زدن این تعداد گل شده است. این در حالی است که جباری و مظلومی گل‌های خود را در ۱۷ و ۱۴ دربی به‌ثمر رسانده‌اند. البته کارنامه مطهری از نظر موفقیت در دربی چندان جالب نیست و این بازیکن در هیچ کدام از ۸ دربی که حضور داشته در وقت قانونی به پیروزی نرسیده است.

پرسپولیس و بیرانوند حریف دلخواه مطهری

ارسلان مطهری در استقلال در لیگ برتر در مجموع ۱۶ گل زده که ۴ گل مقابل پرسپولیس بوده و ۲۵ درصد گل‌های این بازیکن در این نبرد حساس زده شده است. این بازیکن در دوران بازیگری خود در لیگ برتر در مجموع ۲۳ گل زده که ۵ گل برابر پرسپولیس بوده که ۲۲ درصد سهم پرسپولیس بوده و این بازیکن به هیچ تیمی بیشتر از پرسپولیس گل نزده است. مطهری ۳ گل به علیرضا بیرانوند زده و بیشترین گل زده خود را برابر این دروازه‌بان و محمدرضا اخباری داشته است.


ت ت
کدخبر: 128495 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها