توضیح مهم مدیرعامل تراکتور؛ رضایی در آستانه بازگشت به استقلال؟

آیا کاوه رضایی در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال برخواهد گشت؟

توضیح مهم مدیرعامل تراکتور؛ رضایی در آستانه بازگشت به استقلال؟

به گزارش منیبان، از روزی که استقلال نتوانست نام کاوه رضایی را در فهرستش قرار دهد و چاره‌ای جز دادن این بازیکن به تراکتور نداشت، این بحث مطرح شد که رضایی فقط تا پایان نیم‌فصل اول در کنار تراکتور است و به محض آنکه پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شود، استقلال، مهاجمشان را از تبریز به تهران برمی‌گردانند. تا امروز، مدیران تراکتور، به صورت شفاف درباره بندهای قرارداد کاوه رضایی توضیح نداده بودند اما امروز، هوشنگ نصیرزاده که دیشب حکم مدیرعاملی‌اش را از هیات مدیره باشگاه تراکتور دریافت کرد، در مصاحبه‌اش با خبرنگاران، توضیحی درباره وضعیت کاوه داده که به نظر می‌رسد به معنای افزایش احتمال جدایی او از تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

نصیرزاده گفته است: ادبیاتی در این قرارداد وجود دارد که ممکن است هر طرف یک تفسیر خاصی داشته باشد ولی قرارداد بین باشگاه و کاوه رضایی به گونه‌ای است که طرفین در صورت توافق یکدیگر می‌توانند آن را فسخ کنند. این قاعده همه جا وجود دارد.

لبته که رضایی برای بازگشت به استقلال با یک مشکل بزرگ روبرو شده و آن بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم، تا این لحظه است. طبیعتا در صورتی که مدیران استقلال نتوانند پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را باز کنند، امکان هیچ فعالیتی در بازار زمستانی برای این تیم وجود نخواهد داشت.

 


ت ت
کدخبر: 131075 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها