حمله هواداران پورتو به مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو در بازی آخر این تیم برابر سانتاکلارا در گلزنی ناموفق بود اما یک پنالتی گرفت.

حمله هواداران پورتو به مهدی طارمی

به گزارش منیبان؛ پورتو دیشب در شرایطی به مصاف چلسی رفت که مهدی طارمی در این بازی غایب بزرگ تیم پرتغالی بود. مهاجم ایرانی بعد از درخشش در پاییز و زمستان ۸ بازی است که موفق به گلزنی برای پورتو نشده است همین موضوع باعث شده تا روزنامه اوژوگو در خصوص او تیتر بزند: «طارمی با پشت به سمت دروازه می‌رود!»

طارمی در مقابل سانتاکلارا یک گل خالی را از دست داد و با اینکه یک پنالتی گرفت نتوانست عملکردی از جنس بازی همیشگی‌اش ارائه کند. هواداران پورتو حالا بنری زده‌اند با این مضمون که «طارمی حاضر است گل نزند، اما پنالتی بگیرد.»

این در حالی است که پیش از این هواداران بنفیکا و اسپورتینگ نسبت به پنالتی‌هایی که طارمی می‌گرفت خشمگین بودند. هرچند جنس انتقاد هواداران پورتو شبیه هواداران دو رقیب دیگر نیست اما به هرحال طارمی باید دوباره توانایی‌های خود در گلزنی را اثبات کند.

مهدی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد اما با روحیه ای که از او سراغ داریم بی‌توجه به این مسائل دوباره به درخشش ادامه خواهد داد.


ت ت
کدخبر: 13148 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar محمد رضایی

      خیلی خوب بود

      4
    • avatar Mohammad Hossein Mirzakhani

      اینو تازه فهمیدن؟😂

      نظرات شما
      • avatar مونیکا

        ههههه روآب بخندی

        0
      11
    • avatar ناشناس

      وقتی طارمی توی پرسپولیس اونهمه موقعیت رو از دست میداد و توی محوطه جریمه خودش رو واسه پنالتی زمین میزد ما به عنوان هوادار دو آتیشه پرسپولیسی عصبانی میشدیم از کاراش اونجا هم همین روند رودنبال میکنه مطمئن باشین توی پورتو موفق نخواهد بود

      0
    • avatar امیرعلی

      من عاشق مهدی طارمی هستم

      0
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها