هفته پانزدهم در تسخیر قهرمان نیم فصل؛ گم شده بزرگی به نام استقلال!

با پایان هفته پانزدهم لیگ برتر، ترین های این هفته مشخص شدند.

هفته پانزدهم در تسخیر قهرمان نیم فصل؛ گم شده بزرگی به نام استقلال!

به گزارش منیبان؛ روز گذشته آخرین بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر انجام شد. استقلال و تراکتور در آخرین بازی هفته در تبریز برابر یکدیگر قرار گرفتند، در نهایت تراکتور با نتیجه 2 بر 0 موفق به شکست استقلال شد تا پاکو خمز دومین شکست این فصل استقلال را رقم بزند. با اتمام دیدار تراکتور و استقلال ترین های این هفته لیگ برتر مشخص شدند. 

پرگل ترین (پرسپولیس 5-1 نساجی)

دیدار پرسپولیس و نساجی پرگل ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر شد. هفته های گذشته انتقادات زیادی نسبت به سبک بازی پرسپولیس می شد و خط حمله این تیم خطرناک ظاهر نشده بود اما در این بازی شرایط متفاوت بود و پرسپولیس بازی جذابی را ارائه کرد. دبل محمد عمری، دبل دانیال اسماعیلی فر و تک گل گولسیانی باعث شدند تا پرسپولیس در این بازی موفق به ثبت 5 گل شود. پرسپولیس با برد پرگل در این بازی قهرمان نیم فصل اول لیگ 22 شد.

خشن ترین ( پرسپولیس 5-1 نساجی)

پرگل ترین بازی هفته خشن ترین بازی هفته هم بود. در این دیدار هر دو تیم 3 کارت زرد دریافت کردند. علاوه بر 6 کارت زرد داده شده در این دیدار، مهدی ترابی نیز با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا درگیری او با احمد موسوی دردسرساز شود.

تعداد خطا (تراکتور)

شاگردان پاکو خمز با ارائه یک نمایش درخشان موفق به شکست استقلال شدند. تبریزی ها در این بازی 20 مرتبه مرتکب خطا شدند. در بسیاری از ضد حملات استقلال، بازیکنان تراکتور با خطا بازیکن صاحب توپ را متوقف می کردند. خطاهایی که به موقع انجام می شد و در برخی از صحنه ها این خطاها تراکتور را از دریافت گل نجات داد.

XG یا کیفیت موقعیت (پرسپولیس)

پرسپولیس در روزی که 5 گل به ثمر رساند، XG بسیار خوبی را ثبت کرد. در این آمار عدد 3.57 برای سرخ پوشان ثبت شده است. پرسپولیس تنها تیمی در نیم فصل اول لیگ برتر است که XG بیشتر از 3 را ثبت می کند.

تعداد شوت (ملوان)

ملوان در هفته های اخیر در کارهای هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته است. قوی سپید این هفته برابر نفت مسجد سلیمان قرار گرفت. بازیکنان ملوان در این بازی 20 شوت به سمت دروازه حریف زدند که فقط یکی از آنها به گل تبدیل شد. با این پیروزی ملوان تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر در رتبه سیزدهم جدول ایستاده است.

درصد مالکیت (سپاهان)

بیشترین درصد مالکیت این هفته متعلق به سپاهان است. طلایی پوشان اصفهان در دیداری که با نتیجه 2 بر 0 پیروز شدند، درصد مالکیت 60.2 را ثبت کردند تا نسبت به سایر تیم ها در این آمار بهتر باشند.

تعداد پاس (سپاهان)

در این هفته تیم های زیادی بیشتر از 500 پاس در 90 دقیقه را ثبت کردند اما طلایی پوشان اصفهان با 564 پاس بیشترین تعداد پاس در این هفته را ثبت کردند. بازیکنان سپاهان در 3 بازی اخیر خود بیش از 1500 پاس به یکدیگر داده اند. ژوزه مورایس به خوبی نشان داده طرفدار فوتبال مالکانه است.

دقت پاس (پرسپولیس)

پرسپولیس این هفته در بسیاری از آمارها تیم برتر لیگ بوده است. سرخ پوشان در این دیدار 518 پاس به یکدیگر دادند و دقت پاس آنها 86.1 درصد بوده است.


ت ت
کدخبر: 131768 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها