فوری؛محرومیت سنگین در انتظار گل محمدی به خاطر حرف زشت و بی‌ادبانه!

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در پایان بازی با فولاد از اتفاقات رخ داده به شدت گله مند بود و از واژه لجن بازی برای توصیف مسابقه استفاده کرد.

فوری؛محرومیت سنگین در انتظار گل محمدی به خاطر حرف زشت و بی‌ادبانه!

به گزارش منیبان؛ یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در پایان بازی به شیوه بازی حریف انتقاد کرد و گفت: «درباره بازی که لجن بازی بود، صحبتی ندارم. نمی‌دانم این شیوه بازی برای فولاد عاقبت دارد یا نه. تاسف می‌خورم به حال این مجموعه. از اسپانیا مربی آوردند اما فقط داد می‌زد. نکونام مربی جوان و خوبی است و نیازی به این کارها ندارد.»

از آنجایی که یحیی گل محمدی شیوه بازی تیم فولاد را لجن بازی توصیف کرد در صورت شکایت باشگاه فولاد ممکن است کمیته انضباطی سرمربی تیم پرسپولیس را با محرومیت مواجه کند. یکی از افراد حقوقدان در فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت، در گفتگو با خبرنگار ما این خبر را تایید کرد و گفت سرمربی در کنفرانس حق استفاده از این ادبیات آن‌هم در توصیف تیم حریف را ندارد. این مصاحبه ممکن است در ساعات آینده با واکنش از سوی کمیته انضباطی همراه شود. 

البته بعید به نظر می‌رسد باشگاه فولاد دست به شکایت از یحیی گل محمدی بزند. در پایان بازی مهدی هاشمی‌نسب به جای جواد نکونام در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت: «ما هفته گذشته با تیم هوادار مساوی کردیم و مربیان حریف ما را بغل کرده و خسته‌نباشید گفتند، اما امروز چون آنها را شکست دادیم فوتبال ما لجن‌بازی شد؟ ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آنها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آنها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزند.»


ت ت
کدخبر: 135895 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها