آماری ناامیدکننده از مثلثی که قرار بود ستاره‌های پرسپولیس باشند!

مثلث مطرح و شناخته شده پرسپولیس روی هم رفته در لیگ بیست و یکم ۳۱ پاس گل و ۱۲ گل به ثمر رساندند در حالی که در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای در مجموع داشته‌اند.

آماری ناامیدکننده از مثلثی که قرار بود ستاره‌های پرسپولیس باشند!

به گزارش منیبان؛ سه ضلع مهم خط میانی پرسپولیس هنوز نتوانسته اند انتظارات را برآورده کرده و همچون فصل گذشته خوش بدرخشند.فصل گذشته ستاره لیگ یک بازیکن باتجربه بود. سعید صادقی ۲۸ ساله در این فصل حسابی سروصدا کرد و به سوژه اصلی نقل‌وانتقالات هم تبدیل شده است. بازیکنی که اگر نبود، شاید تیم قلعه‌نویی بعد از کسر امتیاز باید رده‌های پایین‌تری را برای خودش متصور می‌شد. ۷ گل و ۱۴ پاس گل یک آمار فوق‌العاده از هافبک سیرجانی‌هاست. تیمی که ۳۷ گل زده داشت و صادقی روی ۲۱ گل این تیم تاثیر مستقیم داشت و البته در بعضی از گل‌های دیگر هم می‌توان ردپای او را دید. صادقی در کل در این فصل ۵۰ شوت به سمت دروازه حریفان زد و میانگین ۲.۴ پاس کلیدی در هر بازی داشت. مهدی ترابی نیز در لیگ بیست و یکم عملکرد درخشانی داشت و توانست در ترکیب پرسپولیس ۴ گل بزند و ۱۱ پاس گل بدهد.

در لیگ ۲۱، سعید صادقی روی ۲۱ گل و مهدی ترابی روی ۱۵ گل تیم های خود تاثیر مستقیم داشتند. سعید صادقی ۷ گل و ۱۴ پاس گل و مهدی ترابی، ۴ گل و ۱۱ پاس گل در مسابقات لیگ سال گذشته ثبت کردند و روی هم روی ۳۶ گل تیم های خود تاثیر مستقیم داشته‌اند. سروش رفیعی نیز در سپاهان اصفهان، ۶ پاس گل داد و یک گل زد تا نقش تأثیرگذاری داشته باشد.به عبارت دقیق‌تر این مثلث مطرح و شناخته شده روی هم رفته در لیگ بیست و یکم ۳۱ پاس گل و ۱۲ گل به ثمر رساندند در حالی که در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای در مجموع داشته‌اند. مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی روی هم رفته در لیگ ۲۲ فقط  ۷ پاس گل داده و ۲ گل هم زده‌اند! این آمار خوبی برای ۳ ستاره تکنیکی و پاسور پرسپولیس نیست و پرسپولیس اگر می‌خواهد در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرد باید مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی آماده‌تری را در ترکیب خود داشته باشد.البته این ۳ بازیکن تأثیرگذار هنوز فرصت دارند که در ادامه فصل آمار خود را بهتر از قبل کرده و به موفقیت تیم خود نیز کمک بیشتری کنند.


ت ت
کدخبر: 137600 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها