پپ گواردیولا: شکست مقابل لیدزیونایتد نباید دستاوردهای ما را تحت الشعاع قرار دهد

پپ گواردیولا ، سرمربی منچسترسیتی پس از شکست تیمش مقابل لیدزیونایتد در کنفرانس خبری حاضر شد.

پپ گواردیولا: شکست مقابل لیدزیونایتد نباید دستاوردهای ما را تحت الشعاع قرار دهد

به گزارش منیبان، پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری گفت: اول از همه به لیدز تبریک می گویم. ما به اندازه کافی برای مهاجمان موقعیت ایجاد نکردیم و این بخشی از بازی است. وقتی می بازیم، ترکیب انتخابی اشتباه بوده و وقتی می بریم، من یک نابغه هستم. من از انتخاب ترکیبم پشیمان نیستم چون به بازیکنانم اعتماد دارم. اگر به بازیکنانم اعتماد نداشتم، آن ها بازی نمی کردند. همه خوب بودند.

در زمانی که حریف 10 نفره است، ما به انگیزه نیاز داریم و نباید به آن ها اجازه دهیم بدوند و در عمق فرار کنند. ما این کار را برای مدتی طولانی انجام دادیم و سپس رافینیا موقعیت داشت و ادرسون آن را سیو کرد و بعد از آن، لیدز گل زد. وقتی حمله می کنید و حمله می کنید و حمله می کنید، باید بازی را کنترل کنید و به حریف اجازه فرار کردن ندهید.

در ده دقیقه پایانی، لیدز فرصت های دیگری داشت، آن ها سریع هستند و می توانند به حریف ضربه بزنند. وقتی آن ها به سبکی که در حال دفاع بودند، دفاع می کنند؛ شما باید به آن ها اجازه فرار و ضد حمله ندهید و ما این کار را نکردیم. ما استراحت می کنیم و سپس دو روز تمرین برای آماده سازی برای بازی با دورتموند داریم. سپس تصمیم می گیریم چگونه می خواهیم بازی کنیم.

چیزی که وقتی می بازید اتفاق می افتد، این است که درک می کنید که کاری که ما تا به الان کرده ایم، چقدر سخت بوده است. درک می کنید که چقدر سخت است که 27 بازی از 29 بازی را ببرید. ما هنوز به کسب امتیاز نیاز داریم چون ممکن است حریفان امتیاز بیشتری کسب کنند اما ما سه فینال داریم. من اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم. گاهی شکست برای درک کاری که ما تا الان کرده ایم، نیاز است. این شکست نباید دستاوردهای ما را تحت الشعاع قرار دهد.


ت ت
کدخبر: 13794 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها