رئال مادرید 2-1 بارسلونا؛

3 امتیاز دیگر به حساب رئال و زیدان/از دست مسی هم کاری بر نیامد

رئال مادرید دیدار برگشت مقابل بارسلونا را هم با پیروزی 2-1 پشت سر گذاشت و به رده دوم جدول صعود کرد.

3 امتیاز دیگر  به حساب رئال و زیدان/از دست مسی هم کاری بر نیامد

به گزارش منیبان، رئال مادرید با هر زحمتی که بود موفق شد 3 امتیاز حساس هفته 30 رقابت های لالیگا را کسب کند و بالاتر از بارسلونا با 66 امتیاز به رده دوم برسد؛ این دومین پیروزی بزرگ رئال مادرید در هفته جهنمی آوریل بود.

اطلاعات بازی رئال مادرید - بارسلونا

  • تاریخ برگزاری: شنبه | 21 فروردین 1400
  • زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو | مادرید
  • داور بازی: خسوس خیل مانزانو
  • گلزنان: کریم بنزما ('13)، تونی کروس ('28)   | اسکار مینگزا ('59)
  • اخراج: کاسمیرو ('90)

گزارش بازی

دقیقه '10 پاس تو در لیونل مسی، آلبا را در سمت چپ محوطه رئال مادرید صاحب توپ کرد اما ارسال زمینی و خطرناک این بازیکن به مقابل دروازه را کورتوا با واکنشی خوب دفع کرد.

در دقیقه '13 روی یک ضدحمله تند و تیز که والورده شروع کننده اش بود، لوکاس وازکز توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا کریم بنزما با یک ضربه رباح ماجری دروازه تراشتگن را باز کرده و یکی از زیباترین گل های تاریخ الکلاسیکو را به ثبت برساند.

در دقیقه '26 وینیسیوس جونیور با حرکتی زیبا از میانه میدان ابتدا مینگزا را جا گذاشت و در نهایت چسبیده به محوطه جریمه با خطای آرائوخو متوقف شد.

نوزدهمین گل فصل کریم بنزما در لالیگا 2020/21 با ضربه رباح ماجری  

در دقیقه '28 تونی کروس ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه را زد که توپ پس از برخورد با یکی از بازیکنان بارسا روی خط دروازه هم با ضربه سر آلبا برخورد کرد و وارد دروازه شد اما گل به درستی به نام هافبک آلمانی ثبت شد.

دقیقه '34 بارسلونا با خوش شانسی از دریافت گل سوم گریخت ؛ ضدحمله تند و تیز وینیسیوس و پاس عالی او به والورده که  ضربه این بازیکن به تیر عمودی برخورد کرد  و مقابل پای لوکاس وازکز افتاد اما ضربه این بازیکن را ابتدا تراشتگن و در نهایت مدافعان دور کردند. در دقیقه '42  مصدومیت لوکاس وازکز  خبر بدی برای رئال مادرید و زیدان بود که در برخورد با بوسکتس ایجاد شد و جای خود را به آلوارو اودریوزولا داد.

در آخرین ثانیه های بازی در نیمه اول،  ضربه کرنر لیونل مسی به شکل مستقیم به تیر عمودی دروازه رئال مادرید برخورد کرد  و گل نشد تا در نهایت نیمه اول بازی با پیروزی 2-0 شاگردان زیدان زیر بارش شدید باران در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به پایان رسید.

کرنر ارسالی مستقیم  لیونل مسی و برخورد توپ با تیر عمودی دروازه

با شروع  نیمه دوم ، رونالد کومان دست به تعویض زد و  آنتوان گریزمان  به جای سرجینیو دست وارد میدان شد.

در دقیقه '59 زیر بارش شدید باران، بارسلونا یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ ارسال خوب آلبا از چند بازیکن عبور کرد و ضربه مینگزا از درون محوطه جریمه به گل اول میهمان تبدیل شد.

در دقیقه '60 فده والورده جای خود را به مارکو آسنسیو داد. دقیقه '62 نفوذ خوب وینیسیوس و پاس عرضی او پس از برخورد با  پای آرائوخو و تیر عمودی دروازه  به کرنر رفت. دقیقه '66 پاس طلایی مودریچ از زمین خودی، وینیسیوس را در موقعیت عالی ضدحمله قرار داد اما پاس بد این بازیکن را مدافع بارسا قبل از بنزما راهی کرنر کرد.

در دقیقه '72 بعد از اینکه هر دو تیم بازی سریع و جذابی را ارائه می کردند، زیدان دست به سه تعویض همزمان زد؛ کریم بنزما، تونی کروس و وینیسیوس جای خود را به  مارسلو، ایسکو  و  ماریانو  دادند. دقیقه '76 ارسال اودریوزولا که به صورت مستقیم راه دروازه را پیش گرفته بود با واکنش خوب تراشتگن راهی کرنر شد.

در  دقیقه '90 کاسمیرو با دو خطای پیاپی، دو کارت زرد پیاپی هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد  تا یک ضربه ایستگاهی خطرناک هم چسبیده به محوطه جریمه تقدیم بارسلونا کند.

در آخرین ثانیه های بازی، فشار بی امان بارسلونا آنها را به گل نزدیک کرد اما تیر افقی دروازه مانع شد تا بازی با پیروزی نفس گیر شاگردان زیدان به پایان برسد و آنها به رده دوم صعود کنند. نیمه دوم برخلاف نیمه اول، مسلماً نیمه میهمان بود.


ت ت
کدخبر: 13816 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها