حمله رفقای گل محمدی به ساپینتو!

نگاهی به سه بازی پیش روی استقلال در لیگ و جام حذفی مشخص می کند سرمربی استقلال باید در سه بازی پیش رو پنجه در پنجه رفقای پرسپولیسی یحیی گل‌محمدی بیاندازد.

حمله رفقای گل محمدی به ساپینتو!

به گزارش منیبان، شاگردان سرمربی پرتغالی استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر باید به مصاف تیم پیکان بروند. سرمربی این تیم مجتبی حسینی است که سال‌ها دستیاری یحیی گل محمدی را در تیم‌های مختلف از جمله پرسپولیس برعهده داشت. مجتبی حسینی سال ۹۱ در اولین حضور یحیی در پرسپولیس دستیارش بود. بر کسی پوشیده نیست که این دو نفر رفاقت دیرینه ای با یکدیگر دارند و با توجه به نزدیکی فاصله استقلال با پرسپولیس در جدول هر امتیازی که پیکان در دیدار با استقلال بگیرد به سود دوست قدیمی مجتبی حسینی و تیم پرسپولیس خواهد بود.

حریف بعدی استقلال در لیگ برتر و در هفته بیست و یکم تیم نساجی مازندران است. سرمربی این تیم حمید مطهری یکی دیگر از پرسپولیسی‌های لیگ برتری است. مطهری که فصل قبل نیز دستیار یحیی گل محمدی بود رفاقت نزدیک و صمیمانه ای با سرمربی پرسپولیس دارد و قطعاً انگیزه‌های زیادی برای متوقف کردن استقلال خواهد داشت. ضمن اینکه او در دو بازی رفت و سوپرجام این فصل مغلوب ساپینتو و شاگردانش شده و انگیزه کافی برای تلافی دو باخت قبلی را در ذهن دارد.

اما در این حد فاصل دیدار جام حذفی استقلال مقابل ملوان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی هم با حضور یک از سرمربی پرسپولیسی دیگر رودرروی ساپینتو برگزار خواهد شد. مازیار زارع بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس و از پیشکسوتان متعصب این باشگاه که به تازگی هم با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شاگردان ساپینتو شده دیگر حریف استقلال است که به عنوان یک مربی پرسپولیسی در سه بازی متوالی می‌تواند سد راه پیروزی‌های اخیر تیم ساپینتو باشد. زارع ضمن انگیزه تلافی دو شکست سنگین در لیگ برای صعود به دور بعد جام حذفی انگیزه مضاعفی دارد تا این اتفاق مهم برای تیم پرطرفدار شهرش را با عبور از استقلال جشن بگیرد.ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در تاریخ اول اسفند در چارچوب جام حذفی و بازی استقلال و نساجی در تاریخ نهم اسفند در چارچوب هفته بیست و یکم برگزار خواهد شد. همچنین بازی تیم استقلال و پیکان در چارچوب هفته بیستم امروز از ساعت ۱۵ در زمینه شهید دستگردی تهران آغاز می‌شود.


ت ت
کدخبر: 138751 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها