به چیزهایی که از بیرون گفته می شود، گوش نخواهیم کرد

زیدان: شاید مشکلاتی داشته باشیم، اما نباید از چیزی بترسیم؛ با شایستگی کامل پیروز شدیم

زین الدین زیدان، اولین سرمربی رئال مادرید از سال 1979 تاکنون است که در سه ال کلاسیکوی پیاپی پیروز می شود.

زیدان: شاید مشکلاتی داشته باشیم، اما نباید از چیزی بترسیم؛ با شایستگی کامل پیروز شدیم

به گزارش منیبان و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید،  زین الدین زیدان  در پایان بازی گفت: ما بازی را کنترل کردیم و شایسته پیروزی بودیم. موقعیت هایی برای به ثمر رساندن گل سوم و حتی چهارم داشتیم. گاهی اوقات به زحمت افتادیم چون این بازی هم درست مثل بازی با لیورپول، توان و انرژی زیادی می طلبید، اما مقابل چنین رقبایی انتظار چنین چیزهایی را داریم. این یک پیروزی کاملاً سزاوارانه برای رئال مادرید بود.

لوکاس به دنبال برخوردی که داشت، نتوانست به بازی ادامه دهد و اودریوزولا به جای او وارد میدان شد، اما چیزی عوض نشد. بازی سختی بود چون حتی با وجود اینکه گل اول را به ثمر رساندیم، باید سختی را تحمل می کردیم. بارسلونا تیم بسیار خوبی است و فضاهای خالی را پیدا می کند، مخصوصاً با تکنیکی که بازیکنانشان دارند.

کورس قهرمانی لالیگا

ما از لحاظ جسمانی خسته شده ایم. بازی سنگینی بود اما فوتبال همین است و باید با آن کنار بیاییم، اما وقتی با سه امتیاز همراه می شود حس بهتری دارد. چیزی را عوض نخواهیم کرد، باید ادامه دهیم چون هنوز چیزی فتح نکرده ایم. این فقط یک بازی سه امتیازی بود و چیزی را تغییر نمی دهد و ما هم مثل سایر تیم ها در کورس قهرمانی هستیم.

وقتی اوضاع خوب پیش می رود، نگاه نمی کنم و وقتی اوضاع خوب پیش نرود، گوش نمی کنم، و تا پایان فصل هم چیزی عوض نخواهد شد. ما باید به کار خود ادامه دهیم. می دانیم که سخت و دشوار خواهد بود اما پایبند خواهیم بود. به چیزهایی که افراد بیرون از باشگاه می گویند گوش نخواهیم کرد چون کمکی نمی کند.

عملکرد ناچو

او بازیکن بسیار قابل اعتمادی است، و برای مدتی طولانی در این باشگاه حضور داشته و جایگاه خود را خوب می شناسد. وقتی به او نیاز داریم همیشه آماده بازی است. امشب هم خوب کار کرد، و برای همه بازیکنانم خوشحالم چون کاری که ما انجام می دهیم آسان نیست.

سه تعویض همزمان

برخی بازیکنان کمتر بازی می کنند، و آن سه تعویض خیلی خوب جواب داد. دخالت دادن همه بازیکنان مهم است چون به آنها نیاز خواهیم داشت. به همین خاطر آنها همگی متعهد هستند و من راضی ام.

ادامه فصل

هنوز در دو تورنمنت شانس داریم. در لیگ قهرمانان اروپا هم می خواهیم بجنگیم و پیروز شویم. شاید مشکلاتی داشته باشیم، اما نباید از چیزی بترسیم. باید به کاری که می کنیم باور داشته باشیم. هنوز در دو تورنمنت حضور داریم و باید به سخت کوشی ادامه دهیم. تیم نهایت تلاش خود را می کند و برای بازی روز چهارشنبه نیاز به استراحت داریم، دیداری که خیلی سخت خواهد بود.

اعتراضات رونالد کومان به داوری

هرکس احساس خاص خود را دارد. فکر می کنم، اگر داور پنالتی اعلام نمی کند، به خاطر این است که پنالتی نبوده، و مهم ترین چیز کاری بود که ما درون زمین انجام دادیم. نمی توانید بگویید که داور سرنوشت بازی را رقم زد.


ت ت
کدخبر: 13927 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها