زلزله یک ستاره، استقلال را زیر و رو کرد

مهاجم آبی پوشان موثر ترین بازیکن این فصل رقابت های لیگ برتر است و متحول شدن او به روند موفقیت استقلال کمک کرد.

زلزله یک ستاره، استقلال را زیر و رو کرد

به گزارش منیبان، یکی از ستاره های بی نظیر و کارآمد تیم استقلال مهدی قائدی است که در طول هفته های اخیر به عنوان اصلی ترین دلیل موفقیت های تیم استقلال از سوی کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

قائدی که ابتدای فصل جاری از باشگاه شباب الاهلی امارات به استقلال برگشت بعد از درخشش مقابل ملوان در بازی رفت به یکباره به بازیکنی کاملا معمولی تبدیل شد و در ۱۶ هفته نتوانست برای آبی پوشان گلزنی کند وکارایی لازم و اثرگذاری همیشگی اش را نداشت. اما در تعطیلات جام جهانی سرمربی استقلال روی این بازیکن زوم کرد و در نهایت توانست دوباره قایدی را احیا کند.

کاملا مشخص است که این بازیکن در طول هفته های اخیر با قدرت توانسته خودش را در ترکیب تیم استقلال جا بیندازد و دوباره یک تنه بار اصلی کار تاکتیکی و فنی تیم استقلال را به دوش بکشد. مهدی قایدی در این فصل ۵ گل زده و ۳ پاس گل داده تا موثرترین بازیکن تیم ساپینتو باشد. اوج کار مهدی قایدی در ۳ هفته اخیر مقابل تیم های مس کرمان ، نفت مسجد سلیمان و پیکان بود که ۴ گل به ثمر رساند.

در واقع کافی بود تا این ستاره آبی پوشان متحول شود و در دور برگشت  موثرترین بازیکن استقلال شود و این تیم نیز ۸ امتیاز عقب افتادگی را با رقیب سنتی یعنی پرسپولیس جبران کند. بی جهت نبود که سرمربی پیکان نیز بعد از شکست تیمش از استقلال گفت: به نبوغ مهدی قایدی بازی را باختیم. 


ت ت
کدخبر: 139401 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها