داستان تکراری «یحیی» و استقلال؛ امان از این آبی‌ها

باز هم مربیان استقلالی توانستند سد راه موفقیت «یحیی گل‌محمدی» شوند و صدر را از او پس گرفتند.

داستان تکراری «یحیی» و استقلال؛ امان از این آبی‌ها
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ یحیی گل محمدی در 2 فصل گذشته بیش از اینکه از استقلال ضربه بخورد، از مربیان استقلالی ضربه خورده است. از فصلی که مربیان استقلالی تعدادشان در لیگ زیاد شده است، جام قهرمانی و یحیی گل محمدی هم به 2 خط موازی تبدیل شده‌اند. به‌نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی دقیقا همان راهی را می‌رود که فصل قبل پیمود. فصلی که پس از 5 سال قهرمانی پیاپی، جام از اردوی سرخ‌ها خارج شد و بهای آن تغییرات زیاد در کادر فنی و جابه‌جایی فراوان بازیکنان بود. پرسپولیس با 8 اختلاف امتیاز در صدر جدول جاخوش کرده بود اما مربیان استقلالی به کمک تیم سابق خود آمده و کمک کردند تا این دو تیم هم‌امتیاز شوند. 

این اتفاقی است که فصل گذشته هم افتاد؛ فصل قبل پرسپولیس با از دست دادن امتیازهای زیاد مقابل تیم‌هایی که مربیان‌شان سابقه حضور در استقلال را داشتند، قافیه قهرمانی را به استقلال باخت. به گونه‌ای که مرور بازی‌ها و نتایجی که در لیگ 21 به دست آمد نشان می‌دهد قهرمانی استقلال، ماحصل امتیازهای فرهاد مجیدی در استقلال و امتیازهایی است که مربیان استقلالی مقابل پرسپولیس یحیی گرفتند؛ 3 امتیاز رسول خطیبی (آلومینیوم)، 4 امتیاز امیر قلعه‌نویی (گل گهر)، 3 امتیاز علیرضا منصوریان (صنعت نفت)، 4 امتیاز فرهاد مجیدی (استقلال) و 4 امتیاز رضا عنایتی (هوادار).

این فصل هم این داستان تلخ برای پرسپولیس در حال تکرار است. فولاد نکونام در 2 بازی رفت و برگشت 5 امتیاز را از یحیی و تیمش گرفت. مهدی رحمتی با همبازی قدیمی‌ خود مهربان‌تر بود و فقط 2 امتیاز از او گرفت. ساکت الهامی هم با 3 امتیاز در این چرخه ایفای نقش کرد و برای اولین‌بار موفق شد شکست دادن پرسپولیس را تجربه کند. یحیی گل‎‌محمدی می‌تواند امیدوار باشد که بعد از پایان بازی‌های حذفی، زمزمه‌هایی که در مورد جدایی رضا عنایتی از نفت شنیده می‌شود صحت داشته باشد. در صورت ماندن رضا عنایتی بعید نیست که بازی بعدی مقابل نفت مسجدسلیمان هم برای قرمزهای پایتخت دردسرساز شود. باید دید یحیی موفق می‌شود تیم آخرجدولی نفت مسجد سلیمان و رضا عنایتی را شکست دهد یا باز هم قرار است شاهد اتفاقات دیگری در زمین باشیم. نفت مسجدسلیمان تا هفته بیستم فقط 2 برد داشته است و روی کاغذ نمی‌تواند برای پرسپولیس مشکلی ایجاد کند اما حضور یک استقلالی روی نیمکت این تیم می‌تواند معادلات روی کاغذ را به هم بزند. 


ت ت
کدخبر: 139700 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها