استقلال – گل گهر تحت تاثیر قلعه‌نویی

آیا رویارویی مجدد استقلال و امیر قلعه‌نویی باز هم با جنجال همراه خواهد بود؟

استقلال – گل گهر تحت تاثیر قلعه‌نویی

به گزارش منیبان، عصر روز دوشنبه گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی قرار خواهد گرفت که بدون شک امیر قلعه‌نویی چهره اصلی این بازی خواهد بود. مربی‌ای که سالهاست نتوانسته استقلال را شکست دهد و از طرف دیگر، تقابل‌های او با استقلال، بعضا جنجالی بوده است.

شکست‌های سریالی با سپاهان

امیر قلعه‌نویی زمانی که سرمربی سپاهان بود تابستان 1399 و در اوج شیوع ویروس کرونا دو بار تیمش را در فاصله 20 روز به مصاف استقلال فرستاد که در هر دو بازی مغلب آبی‌های پایتخت شد تا علاوه بر حضور استقلال در فینال جام حذفی، آبی‌ها در لیگ برتر نیز نایب قهرمان شوند و امیر قلعه‌نویی نیز خداحافظی تلخی با طلایی پوشان اصفهان داشته باشد.

ادامه سریال ناکامی‌ها با گل‌گهر و مصاحبه جنجالی 

در حالی که امیر قلعه‌نویی پس از حضور در گل‌گهر سیرجان این تیم را به یکی از مدعیان جدید لیگ برتر تبدیل کرده بود اما تیم او در هر دو بازی لیگ بیستم مقابل استقلال شکست خورد و علاوه بر آن در جام حذفی نیز نتیجه را به آبی‌های پایتخت واگذار کرد تا یک‌بار دیگر مغلوب فرهاد مجیدی و تیمش شود. البته این باخت پایان ماجرا نبود و زمانی که شاگردان او در ورزشگاه آزادی توسط استقلال فرهاد مجیدی از جام حذفی کنار زده شد، امیر مصاحبه بسیار تندی انجام داد و به واسطه همان حرف‌های تلویزیونی محرومیتی سه ماهه را به جان خرید.

ماجرای بایناما

این پرونده زمانی داغ شد که باشگاه استقلال بلافاصله پس از نبرد با گل گهر – که با تساوی بدون گل به پایان رسید - از استفاده غیرقانونی تیم سیرجانی از مهره خارجی‌اش شکایت کرد. جالب اینکه سپاهان و پیکان هم از گل گهر شکایت کردند و با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نتیجه بازیهای گل گهر مقابل این تیم‌ها، عوض شد.

جنجال‌های بازی رفت

در دقایق پایانی بازی رفت گل‌گهر- استقلال در این فصل ساپینتو به شکلی عجیب سمت نیمکت گل گهر رفت و مشخص شد هدف او، سعید الهویی کمک امیر قلعه نویی است. ظاهرا پس از اعلام خطای پنالتی در دقایق پایانی به سود استقلال، دستیار قلعه‌نویی با سرمربی پرتغالی وارد درگیری لفظی شده بود و همین مسئله خشم سرمربی پرتغالی را به دنبال داشت. سعید الهویی در پایان بازی مدعی شد که سرمربی استقلال و در طول بازی با زبان پرتغالی، به آنها فحاشی کرده است. همان ضربه پنالتی شکست دیگری برای قلعه‌نویی رقم زد تا نوار ناکامی‌های او مقابل تیم سابق همچنان ادامه داشته باشد.طبق آمار، او بعد از بازی استقلال و سپاهان در 4 آبان سال 97، دیگر نتوانسته آبی‌ها را شکست دهد و نزدیک به 1600 روز است که مقابل تیم اسبقش طلسم شده است.


ت ت
کدخبر: 142805 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها