واکنش یحیی گل محمدی به شکست مقابل سپاهان | تنبیه شدیم

یحیی گل‌محمدی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله زیاد شده است اما نباید ناامید شویم.

واکنش یحیی گل محمدی به شکست مقابل سپاهان | تنبیه شدیم

به گزارش منیبان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از شکست دیرهنگام تیمش با یک گل مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از هر چیز از همه هواداران عذر می‌خواهم. در هر صورت با حضور گرمشان ما را حمایت کردند اما نتوانستیم خوشحالشان کنیم. امروز شرمنده شدیم. نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تاثیر حریف بودیم. نیمه خوبی برای ما نبود. به نظرم در نیمه اول با ۱۰ نفره شدن تنبیه شدیم. در نیمه دوم بازیکنانم شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه‌ای مقابل سپاهان داشتند. شرایط برای بازی کردن در نیمه دوم سخت شده بود اما موقعیتی به حریف ندادیم. گلی هم که خوردیم، در دقایقی بود که جای جبران نداشت. به بازیکنانم به خاطر بازی آن‌ها در نیمه دوم افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله زیاد شده است اما نباید ناامید شویم. باید بیشتر و بیشتر کار کنیم. تنها چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که با تلاش خود تسلیم نشوند و فکر نکنند که قهرمانی از دستمان رفته است. کار سخت است اما به آینده امیدوار هستیم.


ت ت
کدخبر: 144140 تاریخ انتشار
منبع ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها