رونالدو به اسپانیا باز می‌گردد؟

کریستیانو رونالدو با دارا بودن پنج جایزه توپ طلا و چهار جایزه کفش طلا اغلب به‌عنوان یکی از بزرگترین ستارگان فوتبال دنیا شناخته می‌شود. ا‌و با وجود نزدیک شدن به دهه چهارم زندگی‌اش، پیشنهادات متعددی از بهترین باشگاه‌های فوتبال اروپایی و آمریکایی دریافت کرد. اما سرانجام با یک قرارداد ۲۰۰ میلیون یورویی به النصر پیوست.

رونالدو به اسپانیا باز می‌گردد؟

به گزارش منیبان؛ رونالدو در حال حاضر در لیگ محلی برای النصر بازی می‌کند و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های عربستان، توجهات زیادی را به خود معطوف کرده است.

 

اخیرا شایعاتی به گوش می‌رسد که می‌گوید این ستاره پرتغالی ممکن است در آینده تمایلی برای ادامه راه با النصر نداشته باشد.

دلایل ترک او احتمالا ارتباطی با رقم عجیب قراردادش ندارد. رونالدو در حال حاضر با این رقم ۲۰۰ میلیون یورویی جایگاه خود به‌عنوان پردرآمدترین فوتبالیست جهان را تثبیت کرده است. حتی ستارگان بزرگ دیگر نظیر مسی و امباپه با قراردادهای ۴۰ و‌ ۷۰ میلیون یورویی بازی می‌کنند.

اما نکته‌ای که احتمالا مسئولان ورزشی النصر را نگران می‌کند این است که رونالدو پیش از این هم یکی از ثروتمندترین چهره‌های ورزشی دنیا بود. برای او اهداف ورزشی همواره ارجح‌تر از پول بوده‌اند.

این فرضیه‌ باعث شده زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت او به اسپانیا به راه بیفتد. پیش‌بینی‌ها می‌گویند این باشگاه قرار است باشگاهی غیر از رئال مادرید باشد.

کارشناس فوتبال، ادواردو آگیره، در گفته‌های خود اطمینان داد که همزمان با برگزاری لالیگا، وسوسه رونالدو برای ترک عربستان افزایش خواهد یافت. به‌خصوص که او بازیکنی تشنه رقابت و کسب عناوین ورزشی است و بازی در لیگ عربستان در آینده، دیگر برایش جذابیتی نخواهد داشت.

ت ت
کدخبر: 146141 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها