احمدی:

این بازی را فراموش می‌کنیم

هافبک آلومینیوم معتقد است در هفته‌های آینده عملکرد بهتری نسبت به دیدار با ماشین‌سازی خواهند داشت.

این بازی را فراموش می‌کنیم

به گزارش منیبان، مصطفی احمدی درباره توقف آلومینیوم مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: به نظرم ما یکی از بدترین بازی‌های این فصل خودمان را انجام دادیم و فکر می‌کنم بیش از اندازه حریف را دست کم گرفتیم. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و ماشین‌سازی بهتر از ما کار کرد ولی در نیمه دوم و با صحبت‌هایی که توسط کادر فنی انجام شد، به مرور زمان بهتر شدیم.

او ادامه داد: ممکن است دست کم گرفتن ماشین‌سازی برای ما گران تمام شود و شکست بخوریم. قبول دارم که روز خوبی نداشتیم و به غیر از دو، سه نفر هیچ‌کدام از بچه‌ها سر حال نبودیم ولی خدا را شکر اتفاق بدی برای ما رقم نخورد و دست خالی از زمین بیرون نیامدیم.

هافبک آلومینیوم درباره شرایط این تیم عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و آقای منصوریان هم تاکید دارند که باید با تمرکز بالا کار کنیم تا اتفاقی مثل دیدار با ماشین‌سازی برای ما نیفتد. باید مسابقه این هفته را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم تا دوباره به جمع تیم‌های بالای جدول برسیم.

احمدی تاکید کرد: تمام مسابقات نیم‌فصل دوم سخت است و به نظرم تقابل با تیم‌های پایین جدولی دشوارتر از بازی با مدعیان خواهد بود چراکه تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود می‌آیند تا ما را شکست دهند و به همین دلیل باید با آمادگی ذهنی بهتری بازی کنیم.


ت ت
کدخبر: 14657 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها