بمب خبری پرسپولیس؛ یحیی در پوست خود نمی‌گنجد

پرسپولیس درحالی چند ساعت دیگر باید در یک بازی مهم به مصاف مس کرمان برود که گل‌محمدی چند مصدوم در تیمش دارد. سیامک نعمتی و محمد عمری دو بازیکن مصدومی بودند که همراه کاروان پرسپولیس به کرمان نرفتند و در تهران ماندند تا به درمان خود بپردازند. از طرفی دانیال اسماعیلی‌فر هم دچار مصدومیتی جزئی شد و مشخص نیست می‌تواند امروز در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر.

بمب خبری پرسپولیس؛ یحیی در پوست خود نمی‌گنجد

به گزارش منیبان، پرسپولیس درحالی چند ساعت دیگر باید در یک بازی مهم به مصاف مس کرمان برود که گل‌محمدی چند مصدوم در تیمش دارد. سیامک نعمتی و محمد عمری دو بازیکن مصدومی بودند که همراه کاروان پرسپولیس به کرمان نرفتند و در تهران ماندند تا به درمان خود بپردازند. از طرفی دانیال اسماعیلی‌فر هم دچار مصدومیتی جزئی شد و مشخص نیست می‌تواند امروز در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر.

با این حال شنیده‌های ما حاکی از آن است که هر ۳ بازیکن به دربی هفته آینده خواهند رسید و مشکلی برای همراهی تیمشان نخواهند داشت. این بهترین خبر برای یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس خواهد بود که این نفرات می‌توانند در دربی به قرمزها کمک کنند.

عمری پدیده این فصل فوتبال ایران بوده و حضورش در دربی خیلی به پرسپولیس کمک خواهد کرد. همچنین اسماعیلی‌فر هم مدافع راست اصلی سرخ‌پوشان به حساب می‌آید و یحیی حساب زیادی روی بازی کردن او در دربی باز کرده است.


ت ت
کدخبر: 149767 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها