استقلال به دنبال طلب 160 میلیاردی از اسپانسر خبرساز

مدیران استقلال به زودی در جلسه‌ای با اسپانسر خبرساز خود برگزار می‌کنند تا مطالبات خود را پیگیر شوند.

استقلال به دنبال طلب 160 میلیاردی از اسپانسر خبرساز

به گزارش منیبان، همکاری استقلال و همراه اول طی هفته های گذشته حاشیه‌هایی را به همراه داشته است. اسپانسر اصلی باشگاه استقلال که تبلیغ آن روی پیراهن آبی‌ها نیز قرار می‌گیرد در زمان مدیریت مصطفی آجورلو با آبی‌ها عقد قرارداد کرد اما حالا روابط مدیران باشگاه با این شرکت تیره و تار شده است.در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال ، مدیران باشگاه امیدوار بودند بتوانند پول استراماچونی را قبل از پایان مهلت AFC برای تکمیل مدارک مربوط به تعیین تکلیف بدهی‌ها از همراه اول دریافت کنند اما مدیران این شرکت با پرداخت پول موافقت نکردند تا حملات گسترده‌ای از سوی هواداران به این اپراتور تلفن همراه انجام شود.عدم همکاری اسپانسر با استقلال حتی باعث شد بازیکنان استقلال در بازی با ذوب‌آهن موقع گرفتن عکس تیمی روی نام اسپانسر دست شان را قرار بدهند و به این شکل اعتراض خود را علنی کنند.در چنین شرایطی حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال مدعی شده که 160 میلیارد تومان طبق قرارداد از همراه اول طلبکار هستند. موضوعی که هرگز عنوان نشده بود و البته که مدیران همراه اول آن را تایید نمی‌کنند.

در این رابطه قرار است کریمی و سایر مدیران باشگاه استقلال به زودی جلسه‌ای را با مدیران همراه اول داشته باشند و بتوانند این پول خود را به دست بیاورند. حجت کریمی برای پس دادن وام 2 میلیون دلاری روی طلب از همراه اول حساب باز کرده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره همکاری استقلال با اسپانسر پیش خواهد آمد.

کریمی درباره توافق با همراه اول افزود: 160 میلیارد تومان از همراه اول طلب داریم. باید صحبت کنیم تا آنها تعهدات را عمل کنند و از آن پول وام را تسویه کنیم.


ت ت
کدخبر: 150307 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها