واکنش رسمی باشگاه استقلال به اتهامات

آماده حضور در دادسرا باشید!باشگاه استقلال قصد دارد از افرادی که اتهام تبانی مقابل هوادار را در روزهای گذشته مطرح کردند، شکایت کند.

واکنش رسمی باشگاه استقلال به اتهامات

به گزارش منیبان، طی روزهای گذشته و بعد از برد پرگل استقلال مقابل هوادار در فضای مجازی مطالبی پیرامون این مسابقه و اشتباهات عجیب مهدی عبدی مدافع هوادار مطرح شد. حتی برخی افراد از جمله سپهر حیدری در صفحه شخصی خود به این موضوع پرداختند و در نهایت با دفاعیه مدافع راست هوادار مواجه شد.حالا اما بعد از واکنش های اعضای تیم هوادار، باشگاه استقلال هم به ماجرا ورود کرده و قصد شکایت از اتهام‌زن‌ها را دارد. فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال با اعلام خبر شکایت از افرادی که اتهام زده‌اند، گفت: «افرادی که قبل از دربی با اتهام تبانی قصد ایجاد حاشیه برای استقلال را داشتند، آماده حضور در دادسرا باشند تا درباره ادعای بی منطق و سند خود پاسخ بدهند. ما از حق باشگاه استقلال نمی‌گذریم و قطعا این مساله را پیگیری خواهیم کرد.»

وی افزود: «انتظار ما این است که کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال به ماجرا ورود کنند و با بررسی همه ابعاد با افرادی که اتهام بی مورد زده‌اند برخورد کنند. این انتظار بیجایی نیست و امیدواریم چنین اتفاقی رخ بدهد.»


ت ت
کدخبر: 150530 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها