پرسپولیس یک جام را زود برد!

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت: فتح دربی اندازه بردن یک جام لذت دارد چرا که در تاریخ ثبت می‌شود.

پرسپولیس یک جام را زود برد!

به گزارش منیبان، حسین عبدی با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل تیم استقلال در صدمین دربی پایتخت گفت: بازی تقریبا متعادل دنبال شد. در نیمه نخست هر دو تیم دنبال این بودند تا بیشتر همدیگر را محک بزنند اما بعد از گلی که پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند، شرایط کمی متفاوت شد.این بازی از هیجان بالایی برخوردار بود و به همین خاطر این هیجان برخی اوقات ممکن است به کیفیت بازی بیافزاید و برخی اوقات هم باعث کاهش کیفیت دربی می‌شود. این موضوع به نظر من باعث شد تا کیفیت دربی کمی پایین بیاید اما واقعا هیجان بازی موجب شد تا بازی دلچسبی را شاهد باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: هر دو تیم اگر بدون در نظر گرفتن حساسیت دربی مقابل هم قرار می گرفتند، شاید فوتبال به شدت تماشایی را شاهد بودیم اما واقعا حساسیت شهرآورد موجب شد تا تیم ها کمترین خطر را کنند و بیشتر دنبال برد با حداقل گل باشند. شرایط جدول هم علاوه بر این موجب شده بود تا حساسیت‌های این مسابقه بیش از پیش باشد. پرسپولیس به خوبی بازی را کنترل کرد و راه‌های ارتباطی را با بازیکنان تاثیرگذار این تیم بست. به همین خاطر استقلال در خط حمله قدرت لازم را نداشت و در نهایت هم با تمرکز زیاد بازی را برد. یحیی گل‌محمدی واقعا حرفه‌ای عمل کرد تا تیمش این بازی را ببرد.

عبدی تاکید کرد: به نظر من دربی خودش اندازه یک جام می‌ارزد یعنی هر لیگ سه جام دارد که دوتای آن مربوط به دربی رفت و برگشت می‌شود. پرسپولیس الان یک جام زودهنگام را برد چرا که دربی هم مانند خود عنوان قهرمانی در تاریخ ثبت می شود و هواداران را خوشحال می‌کند.

مربی اسبق سرخپوشان در مورد رقابت برای قهرمانی با سپاهان تاکید کرد: امتیازات باقی مانده خیلی مهم است. پرسپولیس باید کار خودش را کند و تمام بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارد و امیدوارم که بتواند قهرمان شود چرا که این تیم لیاقت این را دارد تا این فصل را با قهرمانی رویایی تمام کند.


ت ت
کدخبر: 151600 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها