یک پرسپولیسی داغ کرد/می‌خواهم استقلالی شوم!

حاشیه های پیرامون یک پرسپولیسی همچنان دارد.

یک پرسپولیسی داغ کرد/می‌خواهم استقلالی شوم!

به گزارش منیبان، روز پنجشنبه انتشار ویدیویی از حضور وحید قلیچ در تمرینات استقلال، تعجب بسیاری از هواداران سرخابی را برانگیخت. گلر سابق پرسپولیس در حالی که دوشادوش ساپینتو ایستاده بود، به او می‌گفت: «از همان روز اولی که آمد، همه می‌گفتند نه، خوب نیست. من می‌گفتم خوب است و ثابت شد که خوب است. عشق من ساپینتو است.»با این حال تعجب هواداران پرسپولیس زمانی به شگفت‌زدگی رسید که او در مورد داوری هم اظهارنظر کرد و گفت «خدا کند این داور شب راحت بخوابد چون پنالتی واضح‌تر از این نمی‌شد.» همین جمله کافی بود تا قلیچ بیشتر از آن‌چه انتظارش را می‌رفت، فضای مجازی را تسخیر کند و به سوژه صفحات هواداری تبدیل شود.

او که ۶۵ سالگی را سپری می‌کند و از ویژگی نارضایتی اغلب فوتبالیست‌های دهه ۱۳۶۰ ایران برخوردار است، در گفت‌وگویی که پس از حضور در تمرین استقلال داشت، به سوالات پیرامون این حضور جنجالی پاسخ داده و همچنین در مورد سایر مسائل اظهارنظر کرده است.

چقدر عجیب که دیروز به تمرین استقلال رفتید.

به خودم قول داده بودم که یک روز بروم تمرین استقلال چون آقای ساپینتو را خیلی دوست دارم

اما عجیب بود که دقیقا بعد از دربی.

من سفیر اتحاد بین دو باشگاه هستم و این حرکات را می‌کنم. ممکن است یک عده خوششان نیاید اما به هر حال من دوست دارم این فرهنگ جا بیفتد ک هواداران نسبت به هم احترام بگذارند. چون کری سرجای خودش است اما احترام گذاشتن به یکدیگر چیز متفاوتی است.

موضوع سفیر بودن را نمی‌دانستم. حالا چرا ساپینتو را دوست دارید؟

از روز اولی که آمد در دل ما جا باز کرد. چون خیلی هیجانی است و به تیمش تعصب دارد و به همین دلیل من او را دوست دارم. خوشحالم که دیروز رفتم سر تمرین و او را دیدم.

حضورتان یک طرف، حرفی که درباره پنالتی زدید خیلی جنجالی شد. واقعا فکر می‌کنید پنالتی بود؟

همین اتفاقی که در محوطه جریمه استقلال افتاد، در محوطه جریمه میلان هم افتاد و برای ناپولی پنالتی گرفتند. برای همین فکر می‌کنم اینجا حق استقلال ضایع شد..

یکجا گفتید به گفته کارشناسان داوری... احتمالا می‌دانید که نظرات کارشناسان خیلی متفاوت بوده است.

بله اما من به گفته حسین عسگری اعتماد دارم و او هم گفت پنالتی است. من همیشه حرف حق را می‌زنم و ابایی ندارم.

شاید این سوال برای طرفداران پرسپولیس پیش بیاید که چرا حسین عسگری؟ چرا ابراهیم میرزابیگی و حسین زرگر و تورج حق‌وردی و بقیه نه؟

چون حسین عسگری برای زمان ماست و داوری او را قبول دارم. او جزو داوران خوب است و همیشه قضاوت‌های درستی داشته و من به نظراتش اعتماد دارم. من که سرم زیر بغل کسی نیست و حرف حقی که بدانم را می‌زنم.

به هر حال شما پیشکسوت پرسپولیس هستید. یعنی شاید بخشی از این واکنش‌ها به خاطر انتظاری باشد که طرفداران این تیم از شما دارند.

نه من پیشکسوت پرسپولیس نیستم. مگر کسی چیزی در جیب من گذاشته که انتظار دارد؟ من ۱۲ سال در این تیم حضور داشتم و اگر پیشکسوت بودم لااقل یک‌جا دعوت می‌کردند حرف بزنم یا یک کاری به من بدهند.


ت ت
کدخبر: 152221 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها