تصمیم مهم ستاره استقلالی برای فصل آینده

مهاجم جوان تیم ملی تلاش می‌کند با حفظ روند خوب خود در فوتبال انگلستان ماندگار شود.

تصمیم مهم ستاره استقلالی برای فصل آینده

به گزارش منیبان، اللهیار صیادمنش بعد از گذراندن روزهایی سخت‌ در انگلستان، روز به روز وضعیت بهتری را تجربه می‌کند. پیش‌تر به او توصیه می‌شد با جدایی از هال سیتی وضعیت فوتبالی خود را تغییر دهد اما او ماند و برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کرد. البته تلاش صیادمنش نتیجه هم داد و موفق شد روی گل‌های هال‌سیتی در هفته‌های اخیر اثر بگذارد. این مهاجم جوان که توسط ویلموتس به ترکیب تیم ملی هم رسید، جام جهانی 2022 قطر را به دلیل مصدومیت از دست داد. او توسط امیر قلعه‌نویی به اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشد تا شایعاتی در خصوص نارضایتی سرمربی جدید تیم ملی از عملکرد او به گوش برسد. حالا با ادامه‌دار شدن روند خوب اللهیار در چمپیونشیپ، خط حمله تیم ملی نامزد جدیدی خواهد داشت که باید در کنار سردار آزمون، مهدی طارمی، شهریار مغانلو، مهدی قایدی، محمد محبی و علیرضا جهانبخش که اتفاقا آن‌ها هم این فصل به خوبی درخشیده‌اند، رقابت کند.

صیادمنش که با شب‌های فوتبالی گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه دوست دارد در انگلیس بماند، گفت:" من ۳ سال دیگر با هال سیتی قرارداد دارم و امیدوارم سال آینده به لیگ برتر صعود کنیم. قبل از اینکه به اینجا بیایم از لیگ‌های دیگر پیشنهاد داشتم اما از کودکی لیگ انگلیس را خیلی دوست داشتم. احساس می‌کنم سبک بازی انگلیس به سبک بازی من می‌خورد و می‌خواهم به کارم در اینجا ادامه دهم."

مهاجم جوان تیم ملی در پاسخ به سوال توتونچی در خصوص شایعه پیشنهاد دیگر تیم‌های انگلیس به او اظهار کرد: " صحبتی با من در این خصوص نشده اما احتمال دارد با باشگاه در این باره صحبت شده باشد. تمرکزم در حال حاضر روی هال سیتی است. من هم مثل شما پیشنهاد برنلی را در رسانه‌ها خواندم."


ت ت
کدخبر: 153379 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها