درخواست مهم یحیی از پرسپولیسی ها برای بازی با گل گهر

سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.

درخواست مهم یحیی از پرسپولیسی ها برای بازی با گل گهر

به گزارش منیبان، پرسپولیس با برتری مقابل پیکان بار دیگر به صدر جدول بازگشته و اختیار جدول را در دست گرفته و امیدوار است با کسب نتیجه مطلوب طی دو بازی باقی مانده بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و در کورس پرماجرا در این فصل با سپاهان، کار را به سود خود پایان دهد. سرخپوشان اما این هفته در جدالی سخت و سرنوشت‌ساز باید برابر گل گهر سیرجان قرار گیرند. تیمی که علیرغم دو شکستی که در این فصل برابر پرسپولیس داشته‌، از جمله تیم‌هایی بوده که توانسته کاملا شاگردان یحیی گل محمدی را تحت تاثیر قرار دهد. در بازی رفت دو تیم این بیرانوند بود که با مهار پنالتی دقایق ابتدایی حریف، کار را به سود تیمش دنبال کرد و آنها در سیرجان موفق به کسب یک پیروزی بزرگ شدند.اما ماجرای بازی جام حذفی کمی متفاوت‌تر دنبال شد. پرسپولیس در یک نمایش بی‌نقص در نیمه اول توانست به دو گل دست یافته و در شرایط کسب پیروزی آسان در این بازی قرار گیرد. اما شاید هواداران این تیم نیز تصور این را نداشتند که برای حفظ سه امتیاز، در 45 دقیقه دوم ثانیه شماری کرده تا داور سوت پایان را بزند. سیرجانی‌ها که از یکی از بهترین اسکوادهای این فصل بهره می‌برند، در نیمه دوم کاملا جریان بازی در دست گرفتند و تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی سرخ‌ها نیز نتوانست آنها را از این شرایط خارج کند. گل‌گهر خیلی زود هم توانست یکی از گل‌ها را جبران کند تا لحظاتی نگران‌کننده را در نیمه دوم برای پرسپولیس شکل دهد.

سرمربی پرسپولیس بعد از این بازی به شدت از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم شاکی بود. سرمربی سرخ‌ها با نمایش نکات فنی این دیدار خصوصا در نیمه دوم در جلسه با شاگردانش، بابت این نمایش آنها را مواخذه کرده و مدعی شده بود اگر تفکر قهرمانی دارند نباید فصل را به این شکل دنبال کنند و با نمایشی سهل انگارانه‌، حریف را برای کسب نتیجه امیدوار کنند. در این چلسه فنی طولانی، سرمربی سرخ‌ها و کادرفنی این تیم اشتباهات و همچنین ضعف‌هایی که باعث شده بود تا بازی در نیمه دوم تحت کنترل حریف در بیاید را به آنها گوشزد کرده و برنامه این هفته را طبق آن قرار داده‌اند.پرسپولیس اکنون در بازی برگشت لیگ و در جدالی سخت‌تر و سرنوشت ساز باید بار دیگر مقابل گل گهر سیرجان قرار گیرند. مطمئنا با نمایشی که حریف در نیمه دوم به جا گذاشته و خودباوری که به دست آورده، نمی‌توان تصور یک بازی آسان و تکرار برد راحتی برای شاگردان یحیی گل محمدی را پیش‌بینی کرد و باید دید کادرفنی این تیم اینبار چه تدابیری برای جلوگیری از غافلگیری مقابل این حریف در نظر خواهند گرفت.


ت ت
کدخبر: 153828 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها